سردار رسول سنایی راد امروز در همایش روحانیون تبریز که در آستانه دهه مبارک فجر در سالن سوره تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی برگزار شد، گفت: ایران نقش اصلی را در مبارزه با داعش ایفا کرد درحالی که کشورهای غربی فقط تظاهر می‌کرد که با تکفیری‌ها مبارزه می‌کنند.

وی ادامه داد: برخی کشورها همچون ترکیه زمانی در ائتلاف آمریکایی‌ علیه سوریه قرار داشتند اما اکنون سر میز مذاکره‌ای می‌نشینند که ایران و روسیه در آن حضور دارند. آمریکایی‌ها و عربستانی‌ها دنبال این بودند که از سعد حریری برای برافروختن آتش در منطقه بهره ببرند که برعکس شد و الان سعد حریری خود را مدیون سید حسن نصرالله می‌داند.

معاون سیاسی سپاه خاطرنشان کرد: برای اینکه بدانیم ایران چقدر در ضلع قدرت جهان قرار گرفته است به همین نکته اشاره می‌کنیم که روسیه همواره تاکید می‌کند که به ایران نیاز دارد.

سردار سنایی راد در ادامه با اشاره به اقدامات اخیر امام جمعه تبریز که تحسین مردم کل کشور را برانگیخته است، گفت: اسلام با نرده‌کشی میان مسئولان و مردم مخالف است و حرکت خوب امام جمعه تبریز در کشور غوغا کرده است و ایشان بخاطر مردمی بودنشان میان مردم محبوب شده‌اند. دشمن در پی‌ تفرقه‌افکنی در کشور است، وجود فاصله طبقاتی مولد نفرت در اسلام است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.