محمدباقر قالیباف در دیدار آیت‌الله علوی گرگانی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشت: ارائه کارنامه و عملکرد یکی از اموری بوده که همیشه در دوران مسئولیت به آن پایبند و معتقد بودم.

وی با اشاره به فرارسیدن ایام سوگواری حضرت زهرا(س) و دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: باید در آستانه چهل‌سالگی انقلاب اسلامی نگاه درست و دقیقی از انقلاب اسلامی و آینده آن در اختیار داشته باشیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: خدمت به مستضعفین و جنوب شهری‌ها اولویت و ازجمله مهم‌ترین امور و جهت‌گیری‌های شهرداری تهران در دوران ۱۲ ساله خدمت در شهرداری تهران بوده که خوشبختانه در این عرصه نیز اقدامات بسیار مناسبی صورت گرفته است.

قالیباف با تأکید بر اهمیت استفاده از رهنمون‌های مراجع معظم تقلید عنوان کرد: استفاده از رهنمودها و توصیه‌های مراجع معظم تقلید و علمای ربانی همیشه در اولویت برنامه‌های مدیریت شهری تهران در دوران ۱۲ ساله بوده که همیشه نیز همراه با آثار بسیار قابل‌توجهی بوده است.

شهردار سابق تهران ابراز کرد:  یک سنت خوبی که در مجموعه شورای شهر و شهرداری تهران  بنا شد این بود که در پایان دوره کاری‌ برنامه عملکرد به مردم و جامعه ارائه می‌شد که از این نظر می‌تواند در عرصه شفاف‌سازی نیز بااهمیت و مهم باشد.

همچنین در این دیدار شهردار سابق تهران یک نسخه از عملکرد ۱۲ ساله شهرداری تهران را به آیت‌الله علوی گرگانی تقدیم کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.