در روزهای اخیر صحبت‌های زیادی از تغییر در چارت وزارت ورزش و ادغام معاونت‌های همگانی و فرهنگی در میان است. برخی احتمال حضور کیومرث هاشمی، رئیس پیشین کمیته ملی المپیک در معاونت جدید این وزارتخانه را مطرح کردند اما در روزهای اخیر این احتمال کاهش یافته و گفته می‌شود قرار است گزینه‌ای به جز هاشمی معاون وزارت ورزش در دو بخش ادغام شده معاونت‌های همگانی و فرهنگی شود. قرار است از ظرفیت کیومرث هاشمی در یکی از شوراهایی که در وزارت ورزش وجود دارد استفاده شود.

 

با ادغام معاونت همگانی و فرهنگی، غلامرضا شعبانی بهار و عبدالحمید احمدی از وزارت ورزش جدا خواهند شد و به نظر می‌رسد احتمال حضور آنها در فدراسیون‌های ورزشی وجود دارد. آن طور که شنیده می‌شود قرار است این دو معاون وزیر ورزش در ماه‌های آینده در انتخابات برخی از فدراسیون‌ها شرکت کنند. البته حضور آنها بستگی به برخی شرایط دارد که باید صبر کرد و دید که این اتفاق رخ خواهد داد یا خیر؟.

 

تغییر دیگری که در وزارت ورزش پیش‌بینی می‌شود، مربوط به معاونت حقوقی این وزارتخانه و جدا شدن امیررضا خادم است که در آینده‌ای نزدیک یکی از نمایندگان سابق مجلس سکان‌دار این پست وزارت ورزش خواهد شد، هرچند که از این نماینده برای حضور در دو پست ادغام  شده هم نام برده می‌شود ولی به دلیل آشنایی وی به امور مجلس، حضور وی در معاونت حقوقی وزارت ورزش بیشتر محتمل است.

 

ولی‌الله شجاع‌پوریان نماینده دوره ششم و هفتم مجلس جزو گزینه‌هایی است که از وی برای حضور در یکی از معاونت‌های وزارت ورزش نام برده می‌شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.