محمدرضا بادامچی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: لازم است هر مسئولی که اظهاراتی را مطرح می‌کند بداند که مسئولیت صحبت‌هایش با خودش است لذا اگر حرفی زده شود و مسئول دیگری که از آن اطلاعی ندارد، آن را تکذیب کند نتیجه این روند آن می‌شود که مردم به حرف مسئولان بی‌اعتماد خواهند شد.

وی افزود: در چنین شرایطی در وهله اول باید هماهنگی بیشتری بین مسئولان وجود داشته باشد تا بار ناهماهنگی به دوش رسانه‌ها و مردم نیفتد چون مردم قضاوت نادرستی خواهند کرد و نمی‌توان اهداف را به صورت هماهنگ پیش برد.

این عضو فراکسیون امید با اشاره به روند بررسی موضوعات در جلسات مختلف مجلس و کمیسیون‌های تخصصی، گفت: وقتی موضوعی در جلسات مجلس مطرح می‌شود آن موارد ضبط و ثبت شده و بر اساس آن نمایندگان صحبت‌هایی را با سند و مدرک مطرح می‌کنند لذا درخواست ما از دستگاه‌های مختلف آن است که گروه‌هایی را که به جلسات مجلس می‌فرستند مدام تغییر ندهند و در صورت تغییر هماهنگی‌هایی با یکدیگر داشته باشند تا مشکلی همچون تکذیب صحبت‌های نمایندگان به وجود نیاید.

بادامچی تاکید کرد که اظهارات نمایندگان همه از روی سند و مدرک و مطالب مطرح شده از سوی مقامات دستگاه‌های مختلف است، اظهاراتی که هدف آن کمک به دولت و رفع ایرادات است. قطعا در صورت وجود چنین هماهنگی‌هایی مشکلی در اطلاع‌رسانی نیز به وجود نمی‌آید.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.