بازیکنان پرسپولیس روز گذشته و بعد از پیروزی مقابل سپاهان عکس‌هایی از حضورشان در جلسه خصوصی با حسین هدایتی منتشر کردند. اقدامی که با واکنش‌های منفی هواداران و رسانه‌ها نیز مواجه شده است. حسین هدایتی، هوادار متمول این باشگاه که چندی پیش با انتشار مبالغ کمک خود به بازیکنان، باشگاه و برخی بازیکنان را با چالش بزرگی روبرو کرده بود، بار دیگر با وعده‌های خود به دنبال کشاندن بازیکنان به سمت خود است. اتفاقی که با انتقاد تند مهرداد میناوند، پیشکسوت این باشگاه همراه بوده است. میناوند در این ارتباط نوشته:

چند وقتی است که تحرکات عجیبی اطراف باشگاه، بازیکنان و سکوها دیده می شوند، من به عنوان عضو کوچکی از خانواده پرسپولیس وظیفه خود می دانم شفاف و بی پرده صحبت کنم.

جناب آقای هدایتی، ضمن احترام به شما بابت زحماتی که در گذشته متقبل شده اید، از رفتار این روزهای تان گله مند هستم.انجام اموری که در حوزه وظایف شما نیست برای من و همه پرسپولیسی ها عجیب و قابل تامل است، شما مسئول تمدید قرارداد بازیکنان نیستید، مذاکره با بازیکنان و توافق با آنها کار باشگاه و مدیران آنهاست، برگزاری جلسات خصوصی با بازیکنان تیم و دادن وعده و وعید به آنها از طرف شما که هیچ مسئولیتی در تیم ندارید واقعا عجیب است. آقای هدایتی با پول و وعده نمی توانید برای یک تیم افتخار کسب کنید که اگر این چنین بود برای استیل آذین کهکشانی شما آن فجایع رخ نمی داد. آقای هدایتی اجازه بدهید که باشگاه مراحل تمدید قرارداد ها را طبق قوانین خودش پیش ببرد، با همان مبالغی که توان پرداختش را دارد، با همان تعهداتی که می تواند بر آنها پایبند باشد. به عنوان مثال بازیکنی که وعده ۲،۳ میلیارد تومانی از شما شنیده را باشگاه چطور می تواند با یک میلیارد تومان راضی به تمدید قرارداد کند؟؟؟؟ شما خواسته یا نا خواسته بزرگترین ظلم را به پرسپولیس و هوادارانش می کنید، هوادارانی که امتحان خود را پس داده اند. من معتقدم که در پایان این فصل بازیکنان باید در امتحان مرام و معرفت شرکت کنند و با تمدید قراردادشان در دوران محرومیت تیم، برای پرسپولیس قدم بردارند. آقای هدایتی شما در حال ایجاد دو دستگی در تیم و روی سکوها هستید. شما جو و آرامش حاکم بر پرسپولیس را به هم ریخته اید. با بهره گیری از دلال ها و گرمکن فروش ها و مجرمان فراری نمی توانید برای پرسپولیس، بازیکنان و سکوها تصمیم بگیرید. اصلاحات نه در تیم و نه در سکوها بلکه باید در رفتار شما صورت پذیرد. اگر به دیده شدن علاقمند هستید دوباره تیمداری کنید، کهکشان بسازید و تمام مریدان خودرا هم با خود ببرید  و آنجا اصلاحات‌تان را انجام دهید و دست از سر پرسپولیس بردارید. البته پیشنهاد می کنم آنجا دیگر فایل مکالمه ها و فاکتورها را منتشر نکنید چون قابل پخش نیست!!!!

پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و نیازی به ریخت و پاش و وعده و وعید ندارد، بگذارید مدیران باشگاه کارشان را انجام دهند

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.