آس گزارش داد، رئال مادرید شنبه شب در هفته بیست و دوم لالیگا نتوانست لوانته را شکست دهد و برابر میزبانش دو بر دو مساوی کرد. گل نخست سفیدپوشان را سرخیو راموس با ضربه سر به ثمر رساند. مدافع اسپانیایی برای چهاردهمین فصل پیاپی در این رقابت‌ها گلزنی کرد و توانست سومین مدافع تاریخ این رقابت‌ها باشد که به این رکورد می‌رسد. او با مانولو سانچیس در این زمینه برابر شد. 

راموس برای ورود به سه مدافع برتر از رکورد لاراسابال پیشی گرفت که ۱۳ فصل پیاپی گلزنی کرده بود. مدافع اسپانیایی در رکورد شکنی بازیکن پیشین مادرید را پیش رو دارد. فرناندو هیرو در ۱۵ فصل پیاپی گلزنی کرد.

گل راموس مقابل لوانته از جهت دیگر خاص بود. او توانست پنجاهمین گلش را برای مادرید در لالیگا به ثمر برساند. مدافع اسپانیایی با این گلزنی به ناکامی اش در باز کردن دروازه‌ حریفان در این فصل پایان داد. او پیش از این در فصل گذشته در هفته بیست و هفتم مقابل رئال بتیس گلزنی کرده بود.

آخرین گل راموس در فصل ۲۰۱۷-۱۸ (در همه رقابت‌ها) به چهار ماه پیش باز می گشت. او در پیروزی سه بر صفر تیمش مقابل آپوئل نیکوزیا گلزنی کرد. مدافع مادرید در آن شب گل تعیین کننده‌ای را در دقیقه ۶۱ به ثمر رساند. برای راموس رکوردی غیر ممکن نیست.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.