حسین امیری خامکانی در تذکری شفاهی در جلسه علنی عصر امروز (یکشنبه) بیان کرد: از دولت محترم به خصوص وزرا و معاونین و رئیس‌جمهور بابت حضور در استان کرمان تشکر می کنم. با حضور رئیس‌جمهور در گل‌گهر بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه افتتاح شد که دستاورد خوبی بود.

وی افزود: از مردم سیرجان نیز بابت استقبال خوبشان از رئیس‌جمهور تشکر می کنم. شمال استان کرمان در سه شهرستان کوهبنان و زرند و رهاورد دچار زلزله‌ شده است و هنوز در شهرستان کوهبنان بعضی از مردم در چادر به سر می برند. از دولت محترم بابت تصویب تسهیلات تشکر می کنم و لازم است به موقع همه مصوبات ابلاغ شود. اما لازم است ضمن تشکر از مسئولین گلایه مردم کوهبنان را به گوش رئیس‌جمهور برسانم. از روز اول در برنامه سفر رئیس‌جمهور قرار بود که ایشان در مناطق زلزله‌زده کوهبنان حضور یابند و آقای استاندار نیز هر بار این مسئله را اعلام می کردند و حتی در صداوسیمای استان نیز اعلام شده بود اما متاسفانه به دلیل عدم هماهنگی بین مسئولین استانی و دفتر ریاست جمهوری سفر به کوهبنان لغو شد. مردم کوهبنان منتظر حضور رئیس‌جمهور بودند.

امیری در پایان گفت: مردم مناطق زلزله‌زده با مشکلات زیادی در سرما مواجه بودند که من همواره خود را شریک مشکلات آنها می‌دانم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.