حمید رضا گرشاسبی، سرپرست سرخپوشان در خصوص حضور برانکو در کمیته اخلاق گفت: این پرونده‌ای بود که از قبل یک سری ابهامات پیش آمده بود و که خودمان نیز قبلا به اتفاق آقایان کاشانی و طاهری به آن پاسخ داده بودیم و پرس و جو در این ارتباط داده شد. آخرین نفر هم آقای برانکو بود و توضیحاتی دادند که کافی بود و بالاخره این پرونده کاملا بسته خواهد شد.

وی در واکنش اینکه آیا این جلسه در خصوص دستیار کارلوس کی روش نیز بوده گفت: اصلا بحثی در این ارتباط نشد و قبلا هم که نامه آمده بود در خصوص پرونده بازیکنان اوکراینی بوده و امروز هم تمام شد. در مورد طارمی هم نبود و هیچ چیزی به جز بازیکنان اوکراینی نبود که آقای برانکو کاملا به آن پاسخ دادند.

سرپرست پرسپولیس در واکنش به این سوال که آیا فدراسیون و کمیته اخلاق اجازه ورود به مسائل فنی اینچنینی را داراست گفت: ما باید احترام بگذاریم و احترام گذاشتیم به دعوت فدراسیون و کمیته اخلاق. مشکلی هم نداریم که بخواهیم گارد بگیریم. پرسپولیس تیم بزرگی و مردمی است و حساسیت‌ها روی آن زیاد است و طبیعی است ما پاسخگو باشیم و هیچ واهمه‌ای بابت پاسخگویی نداریم.

گرشاسبی در خصوص اینکه گفته این پرونده بسته شده و این بسته شدن به چه معناست؛ آیا فدراسیون و کمیته اخلاق پذیرفتند که بازیکنان اوکراینی با کیفیت بودند و یا بحث‌ دیگری مطرح شده گفت: بازیکنی بدون اذن سرمربی و کادرفنی به تیم ورود نمی‌کند و اگر غیر این باشد که دیگر کادرفنی معنا ندارد و آقای برانکو هم همین حرف را زدند. همیشه بازیکنانی که گرفته می‌شود هم شاید شرایط بازی نداشته باشد و این تشخیص سرمربی است. به طور مثال اکنون بیرانوند به عنوان دروازه بان فیکس تیم ملی در تمام بازی‌ها فیکس است و جانشین او بیشتر اوقات نیمکت نشین است و تنها زمانی که نیاز داشت مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین نمی‌توان نیمکت را خالی گذاشت. در تمام تیم‌ها هم هست و ما خودمان اکنون جرایمی را در حال پرداخت هستیم که یک سال در تیم بودند و رفتند. به تشخیص سرمربی هم حرفه‌ای نگاه می‌کنیم و امروز هم این پرونده کاملا بسته شد.

گرشاسبی در مورد حضور بازیکنان در جلسه خصوصی با حسین هدایتی و اینکه گفته می‌شود با هماهنگی باشگاه بوده و کمک‌های هوادار متمول چطور در باشگاه مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا مشکلی دوباره شکل نگیرد اینطور پاسخ داد: ما از هیچکس درخواست کمک نکردیم و پرسپولیس سر پای خود هست و هواداران عاشقی که خودشان به حساب باشگاه واریز می‌کنند و بهترین کمک آنها همین ارسال پیامک به سامانه معرفی شده توسط باشگاه است. بچه ها بعضی اوقات در مراسمات مختلفی حاضر می‌شوند اما ما هیچ وقت اجازه نمی‌دهیم حاشیه‌ای درست شود. بنابراین باشگاه دست نیاز به سوی هیچ کس دراز نکرده و از زمانی که بنده آمدم همین بوده و هر زمان هم نیاز باشد به هواداران عزیزمان اعلام خواهیم کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.