برانکو ایوانکوویچ که امروز در جلسه کمیته اخلاق حضور یافته بود تا به مساله حضور بازیکنان اوکراینی در این تیم پاسخ دهد، در پایان جلسه با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات آنها پاسخ داد.

برانکو درباره حضور در این جلسه و اینکه آیا جذب بازیکنان و توضیح در خصوص عملکرد آنها به فدراسیون فوتبال یا کمیته اخلاق مرتبط است که به این کمیته دعوت شده اینطور پاسخ داد: ببینید آنها وظیفه و کار خودشان را انجام می‌دهند و تنها به دنبال اطلاعاتی اضافه بر آن بودند. الکی گرد و خاک شده بود پیرامون بازیکنان اوکراینی و باید این جلسه برگزار می‌شد تا پرونده آنها کاملا بسته شود. از من نپرسیدند که چرا بازی می‌کردند و چرا نیمکت نشین بودند فقط وضعیت و نحوه حضورشان در تیم مورد سوال قرار گرفت.

وی ادامه داد: بنگستون هم از هندوراس آمده بود اما بازی زیادی انجام نداد. اومانیا هم از برای سومین بار راهی جام جهانی شده اما بازیکن رزرو ما بود، چرا که انصاری بهتر از او بود. لوکا ماریچ هم آمد و اکنون هم بوژیدار و آنها هم وطن من هم هستند. کمیته به وظیفه‌اش عمل می‌کند و ما هم به عنوان باشگاه به موسسات سیستم جمهوری اسلامی ایران احترام می‌گذاریم. چیزی برای پنهان کردن نداریم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.