عملکرد تیم فوتبال چلسی در فصل جاری همراه با فراز و نشیب‌هایی بوده و شکست ۳ بر صفر خانگی هفته پیش این تیم مقابل بورنموث، شایعه اخراج آنتونیو کونته را قوت بخشید. کونته ۴۸ ساله اما اخیراً گفت که تمایل دارد تا پایان قراردادش در چلسی بماند و احتمال بازگشتش به تیم ملی ایتالیا را هم در این مقطع رد کرد.

شبکه تلویزیونی «ESPN» برزیل مدعی شد بازی فردا شب (دوشنبه) چلسی در خانه واتفورد در هفته بیست‌وششم لیگ برتر انگلیس آخرین فرصت کونته برای حفظ جایگاهش در چلسی است. بر اساس این گزارش این مربی ایتالیایی محبوبیت خود در رختکن چلسی را از دست داده، کسی که با دیه‌گو کاستا به مشکل خورد و او را در پایان فصل گذشته با ارسال یک پیامک کنار گذاشت و اخیراً هم که داوید لوئیز برزیلی را تبدیل به یک نیمکت‌نشین کرده است.

چنین اتفاقی برای ژوزه مورینیو در دومین مقطع حضورش در چلسی افتاد و فصل بعد از اینکه چلسی را در فصل ۱۵-۲۰۱۴ به قهرمانی رساند، در پی سرد شدن رابطه‌اش با برخی بازیکنان و تداوم نتایج ضعیف از سمت سرمربیگری این تیم اخراج شد.

چلسی، مدافع عنوان قهرمانی در حال حاضر با ۵۰ امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر است و با منچسترسیتی صدرنشین ۱۹ امتیاز اختلاف دارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.