سردار قادر کریمی بعدازظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران به تشریح دلایل تیراندازی در محدوده خواجه ربیع مشهد پرداخت و اظهارکرد : تیم های دایره تجسس کلانتری خواجه ربیع در ادامه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی یکی از عاملان اصلی شرارت ، عربده کشی و اخلال در نظم و امنیت شبانه را تحت تعقیب قرار دادند.

وی افزود: این متهم که جوانی ۲۵ ساله است در آخرین اقدام شرورانه خود در حالی که رفتار و حرکاتش نشان می داد حالت طبیعی ندارد ساعت یک بامداد پس از عربده کشی و قدرت نمایی با سلاح سرد برای خانمی جوان ایجاد مزاحمت کرد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: ماموران کلانتری خواجه ربیع پس از این اقدامات برای دستگیری این فرد شرور وارد عمل شدند که متهم در هنگام دستگیری مقاومت نشان داد و حتی به سوی افسر پلیس حمله ور شد که ماموران انتظامی با افشانه فلفلی و سپس تیراندازی هوایی او را زمین گیر و از این فرد شرور یک قبضه چاقو و یک عدد کارت عابر بانک کشف شد.

کریمی تصریح کرد: پلیس به پشتوانه همکاری های مردمی و حمایت دستگاه قضائی با افرادی که بخواهند نظم و امنیت شهروندان را خدشه دار کنند برخورد جدی و قاطعانه ای می کنند و امنیت در حاشیه شهر مشهد از خطوط قرمزی است که پلیس به هیج قیمتی حاضر نخواهد شد خدشه ای به آن وارد شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.