سردار دکتر منتظر المهدی با یادآوری این مطلب که همواره برخی از دشمنان و کج اندیشان به دنبال زدن ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: دستورات هوشیاری و مراقبتی، تدابیر و تمهیدات حفاظتی، اطلاعاتی و عملیاتی لازم برای پیشگیری از هرگونه تحرک ضد امنیتی و ... صادر شده است.

سخنگوی ناجا خاطر نشان کرد: نسبت به همکاری و هماهنگی با ستاد برگزاری دهه مبارک فجر و سایر سازمان‌ها، ارتش، سپاه و بسیج برای برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم دهه مبارک فجر اقدامات لازم صورت گرفته است.

معاون اجتماعی ناجا تصریح کرد: مسئولیت برگزاری مراسم در نه استان تهران، ایلام، یاسوج، بندرعباس، سنندج، بجنورد، بوشهر، اردبیل و کرج برعهده نیروی انتظامی است که ان شاء الله به بهترین نحو برگزار خواهد شد.

بر اساس گزارش دفتر سخنگوی ناجا، تجلیل از خانواده معظم شهدا و حضور در گلزار شهدای استان و شهرستان‌های تابعه در ساعت ۱۴:۰۰ تاریخ ۹۶.۱۱.۱۹ توسط نیروی انتظامی و همچنین ایجاد غرفه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن با همکاری و هماهنگی ستاد دهه مبارک فجر استان از جمله برخی از اقدامات فرهنگی و اجتماعی پلیس در این ایام است که سخنگوی ناجا به آن اشاره کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.