سرویسی که همزمان با پیش‌فروش سکه عرضه می‌شود، طرح کارت‌سکه است که به جای سکه، کارت صادر شده و حتی در صورتی که شخص مقابل شما نیز دارای سکه‌کارت باشد، می‌توان سکه‌ها را کارت به کارت کرد و تنها بانک ملی قابلیت این کار را دارد.

مدیرعامل بانک ملی در مراسم افتتاح دستاوردها و تجهیزات و فناوری‌های جدید این بانک گفت: برنامه‌ریزی‌هایی نوآورانه‌ای از دو سال گذشته انجام شد که حاصل آن دستاوردهایی است که برای اولین بار در پیشرفته‌ترین حالت معرفی می‌شوند.

 حسین‌زاده با بیان اینکه ما با همکاری دانشگاهی و علمی و جذب نخبگان و متخصصان داخلی و شرکت‌های پیشرو و همچنین با گرفتن دانش فنی اروپایی‌ها این فناوری‌ها را به دست آوردیم گفت: قرار بود این دستگاه‌ها در نمایشگاه رونمایی شود اما فکر کردیم که در آن هیاهو نمی‌توانیم به جامعه فکر کنیم و جا داشت که با توجه به جایگاه بانک ملی مراسمی خاص داشته باشیم و از همین جهت اولین ملی‌شو برگزار شده است.

وی با نام بردن از دو سامانه ای که سال گذشته شروع شد، سامانه «بام» و «بله» عنوان کرد که سال گذشته در عمل با این دو سامانه پا به عرصه بانکداری دیجیتال گذاشته‌ایم.

او همچنین اظهار کرد: توریست‌کارت هم در پیشرفته‌ترین حالت خود عرضه شده و با قابلیت اسکن پاسپورت، قابلیت صدور توریست‌کارت و انجام تبدیلات به ۱۹ ارز تعریف شده و به نرخ روز و برای اولین بار در تبریز و فرودگاه امام خمینی(ره)، هتل‌های پنج ستاره و فرودگاه‌ها در دسترس قرار می‌گیرد.

حسین‌زاده با معرفی ملی‌فاند استارتاپ که به واسطه آن به انواع و اقسام خیریه‌ها می‌توان کمک کرد، گفت: در بخشی از این استارتاپ با بیان ایده‌های جوانان می‌توان برای آنها سرمایه‌گذار پیدا کرد و بانک ملی دو طرف را تضمین می‌کند.

وی همچنین در پایان با بیان اینکه کشورهای توسعه یافته برروی جوانان خود سرمایه‌گذاری می‌کنند و اینچنین است که می‌توانند جهان اول باشند، تصریح کرد: در چند روز آینده شعبه جوانه‌های بانک ملی در دزاشیب افتتاح خواهد شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.