سردار محمدرضا مهماندار در حاشیه جلسه  کمیته انضباطی ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران گفت: شهروندانی که برای روز ۲۲ بهمن ماه بلیط هواپیما داشته یا در این تاریخ به فرودگاه مهرآباد می رسند باتوجه به مسدود بودن مسیر می بایست از مسیرهای جایگزین برای تردد استفاده کنند.

مهماندار با اشاره به مسیرهای جایگزین گفت: مسافران فرودگاه مهرآباد می‌توانند با استفاده از  اتوبانهای همت و حکیم خود را به بزرگراه شیخ  فضل الله نوری برسانند و از آنجا وارد بزرگراه لشگری شده و از بلوار فرودگاه ادامه مسیر دهند.

وی افزود: برای خروج از فرودگاه نیز مسافران از خیابان معراج باید خارج شده و از آنجا وارد بزرگراه سعیدی شده و سپس ادامه مسیر بدهند.

مهماندار همچنین با اشاره به تعطیلی پایانه مسافربری غرب از شب قبل از راهپیمایی تا پایان مراسم افزود: با توجه به اینکه پایانه غرب تعطیل است شهروندان نباید گمان کنند که تنها اتوبوسهای برون شهری تردد می‌کنند؛ بلکه مجموعه این پایانه وحتی اتوبوسها و تاکسی های شهرک های اقماری نیز از شنبه شب تا پایان راهپیمایی در روز یکشنبه تعطیل هستند. بنابراین لازم است شهروندان زمان سفر خود را مدیریت کرده تا با تعطیل شدن این پایان، با مشکل مواجه نشوند.

وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده در اطراف مسیر راهپیمایی و ممنوعیت توقف در این مسیر نیز گفت: خودروهایی که در این معابر توقف کنند توسط عوامل پلیس راهور جابجا خواهند شد از این رو لازم است شهروندان حتما نسبت به جابجایی خودروی خود اقدام کرده و در صورتی که خودرویشان جابجا شد با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته و با اعلام شماره پلاک خودروی خود، از محل خودرو مطلع شوند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.