مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از الجزیره گزارش داد، اشغالگران صهیونیست جرار را در جریان درگیری در اطراف جنین به شهادت رساندند.

 

جرار به قتل یک خاخام یهودی در عملیات حفات گلعاد در نابلس متهم بود و از چند هفته پیش تحت تعقیب و عملیات‌های ارتش صهیونیستی برای بازداشت وی بی‌نتیجه مانده بود.

منابع فلسطینی نیز ضمن تایید این خبر، عنوان کردند که جرار در درگیری با اشغالگران صهیونیست در روستای یامون در مجاورت جنین به شهادت رسید.

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای تصریح کرد که منزلی را که جرار در آن حضور داشته محاصره کرده و به محض خروج وی در حالی که یک اسلحه "ام ۱۶" و نارنجک در دست داشت، او را به گلوله بسته و شهید کردند.

 

عملیات سلفیت؛ بی‌سابقه‌ترین عملیات ضد اشغالگری

عملیات روز گذشته در سلفیت که به هلاکت یک نیروی امنیتی صهیونیستی منجر شد، یکی از بی‌سابقه ترین عملیات ضداشغالگری بود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از شبکه هفتم تلویزیون رژیم صهیونیستی، مجری این عملیات عبدالکریم عادل عاصی جوان ۱۹ ساله است.

نکته جالب توجه اینکه پدر این جوان از نابلس و مادرش یهودی و از حیفا است و خود او نیز دارای تابعیت اسرائیلی و ساکن تل‌آویو است.

یوآو زیتونی تحلیلگر اسرائیلی در شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی در مورد این عملیات تاکید کرد: (این عملیات) رخدادی غیرعادی در تاریخ عملیات‌های (فلسطینیان) در دو سال اخیر بود.

لازم به ذکر است که این جوان اسرائیلی روز گذشته با سلاح سرد "ایمار بن گل" نیروی امنیتی اسرائیلی را در نزدیکی شهرک آرئیل در سلفیت با سلاح سرد مورد حمله قرار داده و او را به هلاکت رساند. این جوان اسرائیلی خود نیز به سلامت از محل متواری شده است.

 

ارتش اسرائیل حالت فوق‌العاده اعلام کرد.

این در حالی است که گروه‌های مقاومت در راس آنها حماس و جهاد اسلامی این عملیات را ستودند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.