سرهنگ رضا بستو درباره اقدامات انجام شده از سوی پلیس در اطراف ساختمان حرارتی وزارت نیرو که از روز گذشته دچار حریق شده است گفت: تعدادی از نیروهای پلیس پیشگیری تهران بزرگ به همراه عوامل یگان امداد از شب گذشته در اطراف این ساختمان مستقر شده و اقدام به تامین امنیت این محدوده کرده‌اند.

او ضمن قدردانی از شهروندان برای همکاری با پلیس گفت: از شهروندان می‌خواهیم که برای تردد در این مسیر با عوامل پلیس همکاری داشته باشند. همچنین ساکنان این مناطق نیز نگرانی از بابت ساختمان‌هایشان نداشته باشند.

محدودیت تردد اعمال نشده است

جانشین رییس پلیس راهنمایی رانندگی تهران بزرگ نیز گفت: در حال حاضر در معابر اصلی ساختمان حرارتی وزارت نیرو محدودیت تردد اعمال نشده است ولی در صورت نیاز محدودیت اعمال و اطلاعرسانی می‌شود.

سرهنگ حسن عابدی گفت: با توجه به اینکه محل آتش‌سوزی ساختمان حرارتی وزارت نیرو معبری فرعی است، همکاران ما در تمام معابر منتهی به این محل از جمله میدان ولیعصر، تقاطع کریم خان و خیابان حافظ مستقر شده‌اند.

جانشین رییس پلیس راهنمایی رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: در صورتی که نیاز باشد محدودیت تردد نیز در معابر اصلی اطراف ساختمان حرارتی وزارت نیرو اعمال می‌شود ولی در حال حاضر هیچ محدودیتی در معابر اصلی وجود ندارد.

سرهنگ عابدی در پایان گفت: در حال حاضر برای اینکه نیروهای امدادرسان مشکلی در عملیات اطفای حریق نداشته باشند، محدودیت تردد تنها در کوچه‌ این ساختمان برقرار شده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.