به گزارش الریاض، الهلال عربستان یکی از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

این تیم متمول و پر ستاره عربستانی فصل قبل عملکرد درخشانی از خود نشان داد و با پیروزی قاطع برابر تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه نهایی توانست به فینال راه پیدا کند هر چند که در دیدار نهایی برابر حریف ژاپنی بازی را واگذار کرد و از کسب جام باز ماند.

الهلال در فصل جدید هم از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی خواهد بود. این تیم عربستانی با آرایشی جدید در فصل جدید به میدان خواهد رفت.

این تیم ادواردو و عمر خربین دو بازیکن کلیدی و تاثیر گذار خود را در مرحله گروهی در اختیار نخواهد داشت همچنان که سرمربی آرژانتینی این تیم تصمیم گرفت که نام یاسر القحطانی و ریواس ونزوئلایی را در فهرست نهایی قرار ندهد.

با این حال الهلال به نظر می‌رسد که نه تنها ضعیف نشده،‌ بلکه تقویت هم شده است. آنها اشرف بن شرقی مهاجم جوان مراکشی را با نزدیک 30 میلیارد جذب کرده‌اند و او را در فهرست آسیایی قرار دادند.

ازگوئل چروتی، نیکولاس میلسی و علی الحبسی، سه بازیکن خارجی دیگر الهلال هستند که به احتمال خیلی زیاد شاهد حضور این چهار بازیکن در دیدار برابر تیم فوتبال استقلال خواهیم بود.

الهلال تغییرات دیگری هم داشته است از جمله جدایی سالم الدوساری که یکی از بهترین بازیکنان این تیم بود. او راهی رقابت‌های لالیگا شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.