روز گذشته دو تیم نساجی مازندران و خونه به خونه بابل در دربی مازندران به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با پیروزی تیم میزبان یعنی خونه به خونه همراه بود. پس از این بازی باشگاه نساجی مازندران با صدور بیانیه ای از میزبانی خونه به خونه انتقاد کرد و نوشت: «روز گذشته نساجی در دیدار با خونه‌به‌خونه بابل بازی را واگذار کرد، اگرچه همچنان روی گل سالم محمد عباس‌زاده بحث داریم و معتقدیم این گل صددرصد درست بود. با وجود اینکه نساجی بازی را باخت، اما اخلاق را نباخت.

به گواه تصاویر ضبط شده و همچنین مطالب اکثر رسانه‌های معتبر کشور، اتفاقات بعد از بازی در خیابان‌های شهر بابل و بازی با جان طرفداران نساجی، نه تنها در شأن فوتبال نبود، بلکه باعث شد تا دل مردم از دیدن تصاویر رخ داده به درد بیاید، اتفاقاتی که در ورزش هیچ جایی ندارند و مطمئناً روزی باید با مسببان چنین اتفاقاتی به صورت جدی برخورد کرد.

با توجه به اتفاقات رخ داده، باشگاه نساجی این حق را برای خود قائل است که از میزبانی باشگاه خونه‌به‌خونه به مراجع ذی‌صلاح شکایت کند. امید است از این پس شاهد چنین اتفاقات و تکرار صحنه‌هایی به دور از شأن ورزش نباشیم».

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.