متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

این روزها که در آستانه چهلمین یوم الله ۲۲ بهمن قرار داریم، مرور اجمالی موقعیت گفتمانی و کارکردی جمهوری اسلامی ایران در طلیعه سالگرد جشن پیروزی انقلاب اسلامی، گواه این واقعیت شیرین می باشد که تاریخ انقلاب اسلامی، به رغم تلاش های مستمر عوامل و ایادی استکبار جهانی در قالب گروه تروریستی منافقین در اوایل انقلاب، تحمیل جنگ ۸ ساله، وضع تحریم های ناجوانمردانه اقتصادی علیه ملت ایران، طراحی و اجرای انواع توطئه های فرهنگی و اجتماعی در قالب جنگ نرم و ...، مشحون از موفقیت های بی شمار راهبردی در عرصه های مختلف است که هژمونی کاذب و توخالی مکاتب مادی شرق و غرب را با چالش جدی مواجه ساخته است.

به عبارتی دیگر، این نظام در قرن ۲۱ با ارائه هندسه جدیدی از قدرت متصل به وحی و تامین توأمان زمینه های مادی و معنوی، الگوی جدیدی را عرضه کرده که با بسط و توسعه مفهومی و عینی، نوید و امید شکل گیری تمدن نوین اسلامی را برای بشریت به ارمغان آورده است. دستیابی به استقلال و آزادی های واقعی و مبتنی بر فطرت الهیِ انسان، دستیابی به سطح بالای اقتدار و امنیت، پیشرفت های شگرف علمی و تکنولوژیکی، مشارکت دادن مردم در تعیین سرنوشت خویش از طریق انتخاب مسئولین کشور بواسطه حضور در انتخابات های آزاد و... الهام بخش ملت های ستمدیده منطقه در مقابل ظالمان گشته و عمق نفوذ استراتژیک اندیشه ولایت و نقش دین در فضای اداره جامعه را بیش از پیش روشن ساخته است، و تفکرات و جریانات بریده از معنویت، منحرف و ملحد را به کنار زده و در محاق فرو برده است.

حضرت امام(ره) به عنوان بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران به ما یاد داد که در گفتمان انقلاب اسلامی همواره بین "تئوری" و "عمل" پیوستگی وجود دارد و استقرار جمهوری اسلامی ایران بر اساس تئوری نظام ولایت مطلقه فقیه، و اداره کشور بر این اساس، دلیل اثبات روشنی بر این گزاره می باشد. بررسی اهم مشکلات کشور حاکی از آنست که متاسفانه بعضا در برخی تصمیم ها و اقدامات، برای حل مسائل اساسی کشور به نوعی یا با فاصله گرفتن از تفکر اصیل انقلاب، راهکارهای نامانوس با گفتمان انقلاب اتخاذ می شود و یا در برخی موارد صرفا به بیان و توضیح مشکلات اکتفا می شود. امروز بیش از پیش مردم انقلابی، مسئولین محترم را به اهتمام جدی برای خدمت و عمل انقلابی و جهادی به منظور حل مشکلات جامعه فرا می خوانند. پاسخ به این مطالبات به حق مردم، راه نفوذ و ایجاد اخلال دشمنان قسم خورده انقلاب را که در سالیان اخیر شکست های سنگینی از رزمندگان مقاومت متحمل شده اند، را خواهد بست.

امروز دیگر بر همگان کاملا روشن شده است در هر عرصه ای که بر اساس آموزه های دینی و وصیت های بنیانگذار کبیر انقلاب و نصایح رهبر هوشمند انقلاب حرکت کردیم، توفیق و موفقیت حاصل شده، و هرجا که از خدا فاصله گرفته و گوش به وسوسه های شیاطین انسان نما و کدخداهای پوشالی داده ایم، مغلوب و بازنده شده ایم. یکی از مهمترین یادگارهای امام راحل(ره)، اعتماد به توانمندی های داخلی و اتکا به ایمان و دانش جوانان این مرز و بوم می باشد. ما هروقت که به توان داخلی با اراده ای انقلابی توجه کردیم موفق بوده ایم و در مواردی که از ظرفیت های درونی و بومی غفلت شده و اعتماد به توان داخلی کمتر مورد توجه بوده، چالش ها و مسائل و مشکلات کشور حل نشده باقی مانده است. ما در این ایام فرخنده و با یادآوری سیره و سخنان حضرت امام خمینی(ره) به همه مسئولین کشور، از آن ها همچون گذشته می خواهیم اگر نیت خدمت به مردم، خصوصا محرومین و مستضعفان که مالکان اصلی کشور و انقلاب هستند، را دارند، همچون امام امت(ره) که با اعتماد به مردم خود، کشور را از چالش بزرگی چون جنگ تحمیلی عبور داد، به ظرفیت های داخلی اعتماد کرده و کشور را از چالشهای اقتصادی و معیشتی به سلامت عبور دهند.

با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام (ره) ضمن دعوت عموم مردم انقلابی برای شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۱۳۹۶، مجددا در راستای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی، با پرچمدار گفتمان انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) عهد و پیمان بسته و از خداوند می خواهیم توفیق خدمتگزاری خالصانه به مردم شریف ایران در راستای تحقق عدالت را تا پای جان به همه ما عنایت بفرماید.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

جبهه پایداری انقلاب اسلامی»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.