نماینده مردم گچساران در خانه ملت در گفت‌وگو با عصر ایران ادامه داد: دولت در این تبصره پیشنهاد داده بود که قیمت حامل های انرژی افزایش ۵۰ درصدی داشته باشد و منابع حاصل از این افزایش برای ایجاد اشتغال در کشور هزینه شود که ما در کمیسیون تلفیق با این پیشنهاد مخالفت کردیم و عملا تنها اختلاف ما با دولت در لایحه بودجه ۹۷ همین مورد بود.

این نماینده اصلاح طلب مجلس  در پاسخ به این سوال که همین مصوبه کمیسیون تلفیق باعث شد که رئیس جمهور انتقاداتی را نسبت به مجلس و نمایندگان داشته باشد گفت: در جلسه مشترکی که با رئیس جمهور داشتیم توضیحاتی را در مورد این تصمیم مجلس برای وی دادم وقانع شدند و حتی از کمیسیون نیز تشکر کردند.

وی با بیان اینکه البته در برخی موارد جزیی از جمله بحث معافیت مالیاتی بر حقوق نیز اختلافاتی بین دولت و مجلس است تاکید کرد:ماهیتا لایحه دولت تغییر خاصی را در کمیسیون تلفیق نداشته است.

رئیس کمیسیون تلفیق در مورد اینکه آیا امکان افزایش قیمت حامل های انرژی و تغییر مصوبه کمیسیون تلفیق در صحن وجوددارد گفت:پیشنهاد کمیسیون که همان بحث عدم افزایش قیمت حامل های انرژی است به تصویب صحن خواهد رسید چراکه قاطبه مجلس نیز با این مصوبه موافق هستند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.