خبرگزاری فرانسه گزارش داد، نیروی هوایی رژیم صهیونیستی دوازده هدف را در درون سرزمین سوریه مورد حمله قرار داد.

براساس این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی از انهدام یک پهپاد که از خاک سوریه به پرواز درآمده بود، خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه خود تاکید کرد: &#۳۹;جنگنده - بمب افکن های این رژیم ۱۲ نقطه از جمله سه سکوی پرتاب موشک ضد هوایی سوریه و چهار هدف اعلام نشده را هدف قرار دادند.&#۳۹;

در همین راستا سرهنگ جاناتان کونریکوس سخنگوی نظامی رژیم صهیونیستی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: &#۳۹;بمب افکن های این رژیم امروز یک پایگاه هوایی در سوریه را که پهبادها در آن مستقر بودند را بمباران کردند.&#۳۹;

افیخای ادرعی یک نظامی ارشد رژیم صهیونیستی نیز در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی فیسبوک نوشت: لحظاتی پیش جنگنده های نیروی هوایی حملات گسترده ای علیه سامانه دفاع هوایی سوریه در خاک این کشور انجام دادند.

وی افزود: ارتش رژیم صهیونیستی برای تمامی سناریوها در حالت آماده باش قرار دارد و به تحرکات خود با توجه به نیاز موجود ادامه می دهد.

رامی عبدالرحمان مدیر دیده بان حقوق بشر سوریه نیز در گفت وگو با خبرگزاری فرانسه اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در بمباران های خود پایگاه دفاع هوایی سوریه در منطقه کوهستانی واقع در مرز دو استان ریف دمشق و درعا در جنوب این کشور را هدف قرار داد.

تلویزیون سوریه امروز شنبه به نقل از یک مقام نظامی خاطرنشان کرد که رژیم صهیونیستی یک پایگاه نظامی سوریه را مورد هدف قرار داده است و پدافند هوایی نیز با این حمله مقابله کرده و بیش از یک جنگنده این رژیم را مورد اصابت قرار داد.

مقام مزبور افزود: بمب افکن های رژیم صهیونیستی سپیده دم امروز در یک تجاوز جدید یکی از پایگاه های نظامی در منطقه مرکزی را مورد حمله قرار دادند که پدافند هوایی ما با جنگنده - بمب افکن های متجاوز مقابله کرده و بیش از یک جنگنده را مورد اصابت قرار دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی اطلاعات یاد شده را تکذیب کرده و تاکید کرد که فقط یکی از جنگنده - بمب افکن هایش مورد اصابت قرار گرفته است.

رژیم صهیونیستی هشدار داده که سوریه در حال &#۳۹;بازی با آتش&#۳۹; است، اما تل اویو در صدد شدت بخشیدن به تنش نیست.

رژیم صهیونیستی تاکید کرده که خود را برای همه احتمالات آماده کرده است.

کونریکوس ضمن اعلام این مطلب افزود: ما در صدد شدت بخشیدن به تنش نیستیم، اما خود را برای تمامی سناریوها آماده کرده ایم و آمادگی داریم تا به هر کس که دست به چنین اقداماتی می زند، بهای گزافی تحمیل کنیم .&#۳۹;

صبح امروز (شنبه) جنگنده - بمب افکن های رژیم صهیونیستی برای چندمین بار به حریم هوایی سوریه تجاوز کرده و برخی مناطق استان &#۳۹;ریف دمشق&#۳۹; را هدف قرار دادند.

به دنبال تجاوز جنگنده - بمب افکن های رژیم صهیونیستی، پدافند هوایی ارتش سوریه یک فروند جنگنده - بمب افکن متجاوز رژیم صهیونیستی را در خاک سوریه هدف قرار داد.

رژیم صهیونیستی سه روز قبل نیز مرکز تحقیقات علمی سوریه در منطقه &#۳۹;جمرایا&#۳۹; در شمال غرب پایتخت این کشور را با سه راکت هدف قرار داده بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.