حمیدرضا حاجی بابایی عصر امروز در آیین افتتاح مجموعه تنیس شهید برقعی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید برقعی و ایام الله دهه فجر اظهار داشت: شهید برقعی جز جوانان باهوش و پاک و از خانواده‌ای متدین بود.

وی افزود: افتتاح پروژه‌ها در این ایام سبب خشنودی مردم و مسئولان می‌شود که افتتاح سالن تخصصی اسکیت در شهرک بهشتی که همدان سومین استان ایجاد کننده این سالن بود و افتتاح سالن تنیس شهید برقعی با کمترین مدت زمان احداث از پروژه‌هایی ویژه و امیدوارکننده بود.

حاجی بابایی با بیان اینکه افتتاح کلینیک پزشکی در منطقه حصار همدان از دیگر پروژه‌های خوش حال کننده و نیاز آن منطقه بود، عنوان کرد: این کلینیک که دارای داروخانه شبانه روزی است برای ۳۵ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه علاقه‌مندی برادران برقعی علاوه بر این سالن برای ایجاد سالنی دیگر نشانه ایجاد قطب ورزش تنیس در استان است، ابراز کرد: این برادران در راستای قطب بودن همدان در این ورزش قدم بر می‌دارند.

حاجی بابایی با اشاره به اینکه افتتاح پروژه‌ها به ویژه پروژه‌های که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و توسط مردم متدین استان انجام می‌شود نشان دهنده تأثیرات به سزای مردم در ایجاد مجموعه هایی برای رفاه شهروندان است، گفت: دیدگاه ما در استان گسترش اماکن ورزشی و زمینه‌سازی برای میزبانی مسابقات آسیایی است.

وی تأکید کرد: بسیاری از پروژه‌هایی که در استان تعطیل شده بود به عرصه اجرا و عملیاتی بازگشته است و بایستی به سمتی حرکت کنیم که همدان از ظرفیت‌های موجود خود استفاده کند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه در طول تاریخ ورزش ایران هیچ زمانی به  اندازه مصوبه برنامه ششم کشور به حوزه ورزش توجه نشده بود، ابراز کرد: در برنامه ششم توسعه ۲۷ درصد از ارزش افزوده کشور به حوزه ورزش و جوانان اختصاص یافته است.

حاجی بابایی اظهار داشت: در برنامه ششم توسعه یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به بدنه ورزش و جوانان کشور تزریق شده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.