آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران گفت: خداوند را شاکریم که امروز مثل سال‌های گذشته مردم با حضور گسترده و پرشکوهشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن، یکبار دیگر اقتدار ملی را به نمایش گذاشتند.

رئیس قوه قضائیه افزود: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضمن نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران به همه جهانیان پاسخ محکمی به همه توطئه دشمنان در طول سال‌های گذشته است و هرساله این اثر مهم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مترتب است.

وی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی پاسخ قاطع، مسلم و قطعی به یاوه‌گویی دشمنان است که می‌خواهند تفرقه‌افکنی کنند، افزود: مردم با هر عقیده‌ای در این راهپیمایی شرکت می‌کنند و وحدت خود را به نمایش می‌گذراند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد:‌ مردم پای ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند و با صدای رسا به همه دنیا اعلام می‌کنند که ما ارزش انقلاب را رها نکردیم و بر خط ولایت و رهبری و جمهوری اسلامی که رو به کمال می‌رود و به رغم همه فشارها ایستاده‌ایم و مقابله می‌کنیم.

رئیس قوه‌قضاییه تاکید کرد: مردم و همه مسئولان  ما باید بدانند تا زمانی که وحدت و یکپارچگی، ایمان و اتکا به خداوند باشد، قطعا پرودگار متعال این مردم را رها نخواهد کرد و آنان را به عزتی که از عزت خودش است می‌رساند.

وی در پاسخ به این سوال که حدود ۴۰ سال است مقامات آمریکایی و اسرائیل طلبکارانه با مردم فهیم ایران صحبت می‌کنند. حضور مردم در راهپیمایی چه پیامی برای آنها دارد گفت: بهترین پیام همین حضور یکپارچه مردم است که نشان می‌دهد مردم وحدت دارند و این فشارها که برای ایجاد انشقاق در میان مردم است اثر ندارد و اقتدار ملی ما تقویت می‌شود. در صحنه بین المللی قدرت ما قابل انکار نیست.

آملی لاریجانی گفت این همه اعتنایی که رئیس جمهور آمریکا و اذنابش در منطقه دارند، ناشی از همین اقتدار است. مردم نشان دادند در صحنه هستند،بصیرت دارند و دشمن را از خودی تشخیص می‌دهند. بنابراین با وجود مشکلاتی که مسئولان موظف به برطرف کردن آن هستند، در صحنه هستند و از ارزش‌ها، استقلال و کیان ملت، از خط ولایت رهبری دفاع می‌کنند و این بهترین پاسخ به یاوه گویی سلطه جهانی است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.