علی دارابی در مراسم افتتاح پروژه‌های صدا و سیمای مرکز زنجان، با تاکید بر اینکه دهه فجر بهترین فرصت برای دفاع از دستاوردهای انقلاب است، افزود: امروز باید دستاوردهای انقلاب را به نسل سوم و چهارم انقلاب تبیین کنیم تا این نسل بتواند با تکیه بر این دستاوردها، از کارنامه انقلاب اسلامی دفاع کند.

وی با اشاره به اینکه آسیب‌شناسی اشکالات احتمالی باید به‌عنوان یکی از اولویت‌های امروز در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب باشد، تصریح کرد: بی‌تردید همین دهه فجر بهترین فرصت برای آسیب‌شناسی این اشکالات بوده و می‌توان به واسطه رفع این اشکالات، دستاوردهای انقلاب را به درستی به نسل امروز تبیین کرد.

معاون رییس صداوسیما با بیان اینکه اروپایی‌ها برخلاف ادعاهایی که درخصوص آزادی بیان ابراز می‌کنند، در گذشته ۲۷ بار صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را تحریم کردند، ادامه داد: این تحریم‌ها به اتمام نرسیده و امروز در اشکال مختلف توسط آمریکا و در قالب برنامه‌های جدید مطرح می‌شود.

دارابی در ادامه با اشاره به اینکه تحریم‌های دشمن تا به امروز که چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی به لطف مجاهدت‌های شهدا و ایثارگران می‌گذرد، تاثیرگذار نبوده است، اظهار کرد: جنگ تحمیلی هشت ساله به دشمن فهماند که این اقدامات نمی‌تواند به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد کند، به همین خاطر دست به دامن تحریم‌ در حوزه‌های مختلف شد.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما با بیان اینکه فعالیت ۲۵۰ شبکه ماهواره‌ای حاکی از آن است که دشمن هیچ‌گاه دست از دشمنی خود برخواهد داشت، خاطرنشان کرد: هدف اصلی دشمن، نسل جوان است و بی‌تردید این شبکه‌ها به دنبال ایجاد ضعف در اعتقاد و باورهای جوانان دارند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.