سردار حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه امام اول کاری که کردند سیلی زدن به ترس بود، افزود: حرف امام همیشه "خدا" بود و  این رمز موفقیت امام بود. اگر خدا و اسلام خواهی امام را از جامعه بگیریم و از قدرتهای مادی هراسیدیم کشور و همه  اقشار جامعه اسیب می بینند.  

 

سلیمانی بیان کرد: ان چیزی که به کشور قدرت داده اسلام بوده است. ایران در ادوار مختلف تاریخی بود اما قدرت و عزت امروز را نداشت. قدرت امروز  ایران ناشی از اتکا به اسلام ناب محمدی است.

 

وی افزود: رشد امروز ایران در همه ابعاد، باعث شگفتی ناظران منصف و واقع بین داخلی و خارجی است و انها متحیرند که با این همه تحریم، این پیشرفت ها چگونه حاصل شده است.

 

سلیمانی گفت: امروز مردم  مسئولانی که قرار است کشور را اداره کنند آزادانه و آگاهانه انتخاب میکنند. این نحوه حاکمیت مردمی در منطقه ما بی نظیر است.

 

وی بیان کرد: کسانی که فکر می‌کنند برای اداره کشور باید با امریکا همراه و متحد شد به سرنوشت کشورهایی بنگرند که هم پیمان امریکا شده‌اند اما در فقر شدید و با سرنوشت تیره بسر می‌برند.

 

فرمانده سپاه قدس اظهار کرد: کسانی که مدعی ضرورت ارتباط داشتن با امریکا برای حل مشکلات هستند بگویند امریکا در ۵۰ سالی که بر ایران تسلط داشت و منافع کشور را می برد کدام بنا و  راه و زیرساخت را برای رفاه مردم ایران ایجاد کرد؟

 

وی بیان کرد: دشمنان به پیروزی ایران اذعان دارند اما برای انحراف افکار عمومی جهان به دروغ تبلیغ میکنند ایران منطقه را بلعیده است. ایران در واقع در جان و قلب مردم منطقه نفوذ کرده است.

 

سلیمانی گفت: ملت ایران، ابراهیم وار از درون اتش های برافروخته شده به دست دشمنان به سلامتی گذشته است. چون ابراهیم وار اعتقاد به حق دارد و خداطلب است.

 

فرمانده سپاه قدس تصریح کرد: برخی از کسانی که ادعای پیروی از خط امام دارند به جای نوشتن نامه سرگشاده و انتقادامیز به بیگانگان و دشمنان و بدخواهان به ولی فقیه زمانه خود نامه می نویسند. این معنی پیروی از خط امام است؟  

 

وی افزود: این غلط است که برخی پای سفره  نظامی باشند که خون ۲۰۰ هزار شهید پای ان ریخته شده است اما پز اپوزیسیونی بدهند.

 

سلیمانی افزود: اگر ما تعلقات را زیر پا گذاشتیم مانند شهدا میتوانیم به کشور خدمت کنیم. اما اگر تعلقات شخصی، گروهی و جناحی داشتیم قادر به خدمت به مردم نیستیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.