سردار حسین اشتری در حاشیه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در میدان انقلاب تهران اظهار کرد: باید به مردم عزیز کشورمان سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و این حضور پرشورشان در جشن پیروزی انقلاب را تبریک گفت.

اشتری ادامه داد: به حمدلله وضعیت امنیتی بسیار خوبی در تهران و دیگر شهرها و محل‌های برگزاری راهپیمایی داشتیم و راهپیمایی با نظم خاصی آغاز شده و در حال ادامه است.

فرمانده ناجا با بیان اینکه پلیس در سراسر کشور در کنار مردم و راهپیمایان حضور دارد، گفت: امیدواریم با هماهنگی‌های انجام شده و همچنین همکاری خوب مردم تا پایان راهپیمایی نیز همین طور مراسم در نظم، امنیت و آرامش کامل برگزار شود.

وی در پاسخ به سوالی در مورد خنثی سازی تحرکات در کشور اظهار کرد: خوشبختانه در داخل کشور مورد خاصی نبوده، ما در مرزها نیز در آماده باش بودیم و در جداره مرزی نیز با هوشیاری مرزبانان‌مان یک سری تحرکات خنثی شد، اما در داخل کشور هیچ مورد امنیتی نداشتیم.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه کلیه یگان‌ها و معاونت‌های نیروی انتظامی برای برگزاری مراسم در سراسر کشور در آماده‌باش هستند، گفت: خوشبختانه مردم نیز همکاری و هماهنگی خوبی با نیروی انتظامی دارند.

اشتری با بیان اینکه شعار امسال راهپیمایی ۲۲ بهمن همدلی، هماهنگی و بیعت مجدد مردم با آرمان‌های انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: حضور پرشور مردم در این راهپیمایی باعث دلگرمی تمام دوستداران انقلاب اسلامی و ناامیدی دشمنان است.

پرواز سه بالگرد ناجا بر فراز تهران

همچنی نسخنگوی ناجا از افزایش شمار راهپیمایان 22 بهمن در سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد.

سردار سعید منتظرالمهدی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن درباره تمهیدات پلیس برای این راهپیمایی اظهار کرد: امسال اتفاق شگرفی رخ داد و آن افزایش شمار راهپیمایان بود. بر اساس برآوردهای ما در ساعت 9 صبح امروز به ازای هر 10 متر مربع، سه نفر در محدوده میدان انقلاب حضور داشتند؛ در حالیکه سال گذشته در همین ساعت به ازای هر 10 متر مربع یک نفر در محدوده میدان انقلاب حضور داشت.

منتظرالمهدی ادامه داد: این موضوع نشان دهنده این است که مردم به فرمان مقام معظم رهبری لبیک گفته‌اند.

سخنگوی ناجا در پاسخ به سوالی درباره امنیت مراسم راهپیمایی امسال خاطر نشان کرد: تا به این لحظه امنیت راهپیمایی در سراسر کشور تامین است و مشکلی از این جهت وجود ندارد.

منتظرالمهدی با بیان اینکه راهپیمایی در دیگر شهرهای کشور نیز پرشور و در امنیت در حال برگزاری است، گفت: باید از این مردم که اینطور حامی کشور و نظام هستند، قدردانی کرد.

سخنگوی ناجا همچنین از پرواز سه بالگرد ناجا در آسمان تهران خبر داد و گفت: این بالگردها برای ارائه خدمات اورژانس، رصد ترافیک و تامین امنیت و همچنین ارائه خدمات تصویربرداری به خبرنگاران صدا و سیما در حال پرواز هستند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.