محمدرضا باهنر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه حضور پیدا کرد و با اشاره به حضور گسترده مردم گفت: همانطور که مقام معظم رهبری پیش بینی کرده بودند، مردم به صورت گسترده و با شور و هیجان بیشتری در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه شرکت کردند تا انزجار خود از استکبار را اعلام و بر شعار استقالال و آزادی جمهوری اسلام تاکید کنند.

وی افزود: حرف‌های بی‌اساس دشمن باعث می‌شود مردم تحریک شوند و پاسخ حرف‌های دروغ و بی اساس دشمنان جمهوری اسلامی را بدهند.

باهنر درباره صحبت‌های ترامپ تاکید کرد: حرف‌های بی‌اساس ترامپ در چند وقت اخیر توهین به ملت بزرگ ایران بوده است‌ و امروز ترامپ پاسخ خود را با حضور گسترده دریافت کرد.

نمره مسئولان پایین‌تر از مردم است

همچنین بنا بر این گزارش، نماینده سابق مردم تهران در مجلس گفت: آنچه از اهداف و آرمان‌های انقلاب بوده، در مقام عملکرد برخی از مسئولان دیده نمی‌شود و واقعیت‌های تلخی که در جامعه وجود دارد، به شکاف بین مرزهای بعد از انقلاب دامن می‌زند.

علیرضا زاکانی، در پاسخ به این سوال که راه برون‌رفت از مشکلات کشور چیست؟، گفت: مسئولان باید با مردم صادق باشند و ظرفیت‌های مردم را در جهت رفع مشکلات آنها به کار بیندازند. آسیب‌خوردگی جدی در جامعه در حال حاضر وجود دارد و علت آن نیز این است که عموم مردم اینگونه حس می‌کنند که آنچه از اهداف و آرمان‌های انقلاب بوده، در مقام عملکرد برخی از مسئولان دیده نمی‌شود و واقعیت‌های تلخی که در جامعه وجود دارد، به شکاف بین مرزهای بعد از انقلاب دامن می‌زند.

وی ادامه داد: اگر کسی می‌خواهد با دشمنان مقابله کند باید زمینه‌های ورود دشمنان را شناسایی کند و این زمینه‌ها شامل تبعیض، فقر و فساد است. در یک ارزیابی کلی نمره مسئولان بسیار پایین‌تر از نمره مردم است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.