در طول چهار دهه انقلاب، فراز و فرودهای متعددی را شاهد بودیم و هر بار با اتحاد و وفاق ملی و در راس آن، درایت و تدبیر ولایت فقیه موفق شدیم از مشکلات و دسیسه ها و تنگناهای زمان عبور کنیم تا اکنون که ۲۲ بهمن دیگری را شاهد هستیم.

بدون تردید و با وجود تمامی مسائل و مشکلات اقتصادی, اجتماعی, فرهنگی و سیاسی، مردم عزیز ایران زمین همانند همیشه برای تجدید بیعت با آرمانهای انقلاب اسلامی، شکوهمندتر از هرسال پا به عرصه خواهند گذاشت تا بار دیگر جهانیان را محو وفاق ملی خود کنند.

به شکرانه این نعمت، لازم است مسئولان امر در قوای سه گانه، به پاس این حضور همیشگی, بیش از گذشته با متنبه شدن از حوادث اخیر و اعتراضات مردمی که عمدتا علت و چرایی آن ریشه در مباحث اقتصادی دارد، تلاش کنند تا در یک اقدام عملی موثر و نه صرفا با ظاهرسازی و گفتار درمانی، به مردم همیشه در صحنه ثابت کنند که جدی تر از گذشته، با هرگونه رانت و فساد اقتصادی و بی عدالتی در هر سطحی و جناحی، مقابله خواهند کرد و سرمایه های عظیم و غنی کشور را در مسیری صحیح، برای شکوفایی اقتصاد و ارتقاء رفاه مردم هدایت می کنند.

اتحاد دولت و مجلس در کنار همراهی قوه قضاییه میتواند منجر به بهبود امور در تمامی حوزه ها باشد و مقابله دستگاه های تقنینی، دولتی، نظامی و قضایی با یکدیگر سمی مهلک برای انقلابی است که با خون جوانان و ایثار این مردم به بار نشسته است.

امروز باید حاکمیت، فصل جدیدی از انقلاب را بگشاید، فصلی که اگر طرحی نو در آن انداخته نشود، شکاف های وارده به دیوار اعتماد مردم بسیار عمیق تر خواهد شد و در آن صورت، مقصر اصلی، سکان داران قوای سه گانه و نیروهای نظامی و امنیتی خواهند بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.