مناظره علی کریمی در برنامه ۹۰، بی شک همان جا تمام نشد و می تواند به رسانه های دیگر هم کشیده شود. او حرف هایی در برنامه ۹۰ زد که می تواند با واکنش هایی روبرو شود. کریمی در بخشی از اظهاراش از این گفت که پول های فیفا به حساب هوشنگ مقدس سرپرست سابق تیم ملی می رفت. او تاجری است که در دبی زندگی می کند و در جام جهانی برزیل هم سرپرست کاروان ایران بود. مقدس اما این مسئله را تکذیب می کند و به خبرآنلاین می گوید: «علی کریمی باید مدرک بیاورد که ریالی از پول فیفا به حساب من واریز شده است در غیر اینصورت از طریق مقامات قضایی این مسئله را دنبال می کنم. یک ریال هم از پاداش صعود ایران به جام جهانی برزیل به حساب من واریز نشد. اگر کسی مدرک دارد، رو کند.»

مقدس ادامه می دهد: «مگر می شود فیفا به حساب یک فرد پول بریزد؟ یادم هست فدراسیون چند بار از فیفا درخواست کرد تا اینکه بخشی از دستمزد کی روش و دستیارانش را از همان منبع پاداش صعود به جام جهانی، به حساب شان واریز کردند. اصلا مگر می شود فیفا به حساب من پول بریزد؟ فکر می کنم آقای کفاشیان هم قبلا در این باره خیلی شفاف حرف زدند. یک بار در تلویزیون وقتی از ایشان پرسیدند که آیا پول ها به حساب من می رفت، سریعا گفت ای کاش به حساب مقدس می رفت چون همان پول را دقیقا تحویل می گرفتیم نه اینکه از طریق دیگری پول بیاید و نزدیک به یک میلیارد تومان از آن به عنوان پورسانت کم شود. البته با همین حرف کفاشیان و پیگیری وزیر ورزش بود که آن پورسانت به حساب بازگشت.»

مقدس با ناراحتی توضیح می دهد: «من نمی خواهم یکسری مسایل را بگویم ولی قبل از جام جهانی برزیل، اردوی تیم ملی ایران در اتریش در آستانه لغو بود که من در دو نوبت ۴۰۰ هزار یورو و ۱۰۰ هزار دلار پرداخت کردم. یک ماه بعد هم پولم را به من پس دادند. نمی خواهم درباره جزئیات پرداختی های دیگرم حرف بزنم.»

سرپرست سابق تیم ملی در پایان می گوید: «عادل فردوسی پور مدام می گوید هرکس حرف دارد، روی خط بیاید و از خودش دفاع کند. زنگ زدم و پیامک دادم ولی اجازه ندادند از خودم دفاع کنم. یا در برنامه زنده به من اجازه دفاع بدهند و یا کریمی مدرک بیاورد، وگرنه من این موضوع را پیگیری می کنم.»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.