حجت‌الاسلام و المسلمین سیدناصر موسوی لارگانی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس در اخطاری به رئیس صداوسیما گفت: اگر در برنامه های تلویزیونی کارشناسانی را دعوت می کنید، حتما باید از همه استانهایی که مثلا درگیر مسئله خشکسالی یا ریزگردها هستند، کارشناس دعوت کنید تا در خلال مباحثی که در نشست‌های تلویزیونی می‌شود به استانهای دیگر توهین نشود. بی توجهی به این مسئله موجب ضایع شدن حق استانهایی می‌شود که کارشناس یا نماینده مدافع در برنامه تلویزیونی ندارند.

وی خطاب به علی عسگری رئیس صداوسیما گفت: بی‌توجهی شما به برقرار کردن تعادل در برنامه‌های کارشناسی تلویزیون آثار بدی بر استان‌هایی که نماینده یا کارشناس در برنامه‌های شما ندارد، می گذارد.

این سخنان موسوی لارگانی مورد تشویق برخی از نمایندگان مجلس قرار گرفت.

مطهری خطاب به نمایندگانی که با کف زدن از سخنان نماینده مردم فلاورجان حمایت کردند، گفت: لطفا کف نزنید. ما در کشور با بحران ها و معضلات متعددی روبرو هستیم اما مهم تشخیص اولویت‌ها در بحران هاست.

نماینده تهران در مجلس ادامه داد: در اهواز براساس اعلام مراجع ذی‌صلاح آلودگی هوا بیش از ۴۷ برابر وضعیت طبیعی است. بنابراین اگر در مجلس به کمیسیون تلفیق ماموریت ویژه می دهیم تا در این خصوص تصمیم گیری کند به معنای بی توجهی به استانهای دیگر نیست.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.