سید محمدشروین اسبقیان، خبر بی اطلاعی وزارت از دوشغله بودن منتخبین مجامع انتخاباتی فدراسیون ها را کذب عنوان کرد و افزود: هر عزیزی که در تشکیلاتی دولتی مدیر باشد و بخواهد در رأس فدراسیون فعالیت کند بر اساس قوانین و مقررات باید متعهد شود تا از شغل پیشین خود استعفا دهد و در صورت انتخاب تنها شغلش ریاست فدراسیون باشد.

مدیرکل دفتر امورمشترک فدراسیون های ورزشی با تاکید به این نکته که تعهد استعفای محمدعلی صمیمی از مدیرکلی بنیادشهید استان تهران در زمان ثبت نام وی ثبت شده است، گفت: صمیمی از این سمت استعفا داده است و مراسم تکریم وی هفته آینده در بنیاد برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که امروز نیز جلسه تکریم محمود خسروی وفا و معارفه محمدعلی صمیمی در فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار می شود، اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان بر اساس مستندات عمل می کند که از رسانه ها انتظار می رود در این خصوص با حوصله نسبت به درج اخبار اقدام کنند چرا که ورزش کشور امروز بیش از همیشه به آرامش نیاز دارد.

اسبقیان تدابیر وزارت ورزش و جوانان و شخص وزیر را مورد توجه قرار داد و گفت: خوشبختانه با برنامه از پیش تعیین شده کلیه انتخابات فدراسیون ها در موعد مقرر برگزار شد که رهاورد آن برگزاری بدون آسیب انتخابات کمیته ملی المپیک با حضور روسای فدراسیون ها بود. این مهم از سیاست های وزارت در دولت تدبیر و امید است.

این مقام مسئول با تاکید به این نکته که وزارت ورزش و جوانان با پشتکار و جدیت دنبال نتیجه گیری مناسب در بازی های برون مرزی به خصوص بازی های آسیایی و المپیک است، افزود: قهرمانی های ورزش کشور به خصوص در این مدت نظیر فوتسال، هاکی و یخ نوردی امید را در دل مردم زنده می کند که امید داریم بیش از گذشته با موفقیت در مسابقات پیش رو به ویژه آسیایی و المپیک دل مردم کشور و جامعه ورزش شاد شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.