با اینکه انتظار می رفت با انتخاب مدیر جدید روابط عمومی فدراسیون اطلاع رسانی این رشته شکل و شمایل جدیدی بگیرد اما همچنان بسکتبال اسیر معضل اطلاع رسانی است و مدیر جدید روابط عمومی هم که این روزها در فدراسیون حضور ندارد، نتوانسته اصلی ترین مشکل فدراسیون در این قسمت را حل کند.

ابتدا خبر سرمربیگری مهران شاهین طبع بود که زودتر از فدراسیون در بین دیگران پخش شد و اکنون نیز معرفی اعضای کمیته فنی زودتر از رسانه فدراسیون در فضای مجازی معرفی شده است.

با این حال رامین طباطبایی رییس فدراسیون، علی توفیق دبیر فدراسیون محمود مشحون و دییر کنونی فدراسیون، عباس مرشدی رییس کمیته سه نفره فدراسیون بسکتبال، مسعود قاسمی رییس کمیته مربیان فدراسیون مشحون و مدیر کنونی تیم های ملی، بهمن سلیمانی نایب رییس مشحون و اسدالله کبیر به عنوان شش عضو کمیته فنی فدراسیون بسکتبال معرفی شدند که در اولین گام مهران شاهین طبع را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کردند.

 

داوود دادمرزی گوینده اخبار ورزشی است که به عنوان روابط عمومی فدراسیون بسکتبال انتخاب شده اما فعلا کاری در مجموعه انجام نداده و در فدراسیون نیز حضور ندارد. او در جریان رقابت های حساس فینال لیگ برتر نیز در سالن حضور نداشت و مشخص نیست چرا با وجود اعلام خبر انتصابش هنوز کارش را آغاز نکرده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.