آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد که در بارگاه منور رضوی برگزار شد اظهارکرد: مردم با حضور در ۲۲ بهمن اقتدار ایران را به دشمنان نظام در سراسر جهان نشان دادند که باید از همه اقشاری که در این امر مهم حضور یافتند تشکر کنیم.

وی افزود: عده ای هفته گذشته سخنان من در نماز جمعه مشهد که گفته بودم حضور مردم در ۲۲ بهمن مطابق آیه قرآن است را مسخره کردند و سایت های وابسته آنها در داخل کشور و بعد بی بی سی آن را منعکس کرد. دلیل این رسانه ها این است که دشمن می خواهد مردم را از دین جدا کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: برخی موضوعات توسط رسانه ها از خارج به داخل دیکته می شود و حالا کار به جایی رسیده که برخی رسانه های داخلی چیزی می گویند و بعد بی بی سی به دنبال آنها وارد صحنه می شود.

علم الهدی گفت: مردم وابسته به نظام و انقلاب و اسلام هستند، دشمن نمی تواند کاری بکند و به همین دلیل تلاش می کند مردم را از دین جدا کند. در ۲۲ بهمن مردم از مشکلات معیشتی شکایت داشتند اما با این وجود برای حمایت از نظام به صحنه آمدند.

امام جمعه مشهد تاکید کرد: در میان این مردم بحث از مردم سالاری سکولار غلط است زیرا مردم ما چهل سال است هر جا لازم بوده وارد صحنه شدند و کار یک روز و دو روز نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: شما می آیید در سیل جمعیت چند میلیونی که تصاویر رهبری را در دست دارند اصل ۵۹ را به رخ مردم می کشید و رفراندوم را مطرح می کنید. کنار اصل ۵۹ اصل ۵۷ قرار دارد که در آن بر نقش رهبری تاکید شده و همه مشکلات و گره ها را رهبر حل می کند.

وی تاکید کرد: در اصل ۱۱۰ قانون اساسی فرمان رفراندم هم از اختیارات ولی فقیه است و در روزی که مردم به حمایت از نظام برخواسته اند مردم را به رفراندوم دعوت می کنید که در ذهن ها تداعی می کند شما طرفدار مردم سالاری سکولار هستید و طرفدار مردم سالاری دینی نیستند.

علم الهدی گفت: باید توجه داشته باشیم اساس انقلاب را به خاطر خوشایند اقلیت وابسته به غرب به باد اشکال نگیریم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.