پدر این فوتبالیست، با اشاره به اینکه «امید» یکی از بازیکنان تیم سایپا بود، گفت: پسرم با خودروی پراید سفیدرنگش از خانه خارج شده بود اما چند ساعت بعد مردی ناشناس به تلفن همراهم زنگ زد و برای آزادی‌اش ۱۰ میلیون تومان پول خواست. من هم که در آن شرایط فقط به فکر نجات دادن پسرم بودم، این پول را به حساب او واریز کردم اما تاکنون خبری از پسرم نشده است. پسرم دانشجو و بازیکن تیم ملی فوتبال امید است و همزمان در تیم جوانان باشگاه سایپا نیز بازی می‌کند.»

پدر امید در ادامه تحقیق صدای ضبط‌ شده‌ای از ربایندگان و همچنین شماره حسابی را که برای آنان پول واریز کرده بود در اختیار کارآگاهان قرار داد. جست‌وجوهای تخصصی مأموران برای یافتن پسر جوان ادامه داشت تا اینکه جسدش 16 مرداد همان سال در محله خاوران و داخل چاهی کشف شد. این در حالی بود که مأموران خودروی پسر جوان را هم در حالی پیدا کردند که لکه‌های خون درآن به چشم می‌خورد.ازسوی دیگر بررسی‌های مقدماتی جسد، نشان از شکنجه‌های وحشتناک مقتول پیش از قتل داشت. به این ترتیب تحقیقات گسترده برای دستگیری عاملان جنایت آغاز شد تا اینکه مأموران به ردپای یک مرد افغان رسیدند که 10 میلیون تومان به حسابش واریز شده بود، اما وی پس ازدستگیری مدعی شد فردی به‌نام عبدالله شماره کارتش را گرفته و او پول را به حسابی در افغانستان منتقل کرده است.

عبدالله تنها سرنخی بود که پلیس را به متهمان این جنایت سیاه می‌رساند. بنابراین پس از بررسی سوابق این مرد مشخص شد عبدالله یکی از مجرمان سابقه‌دار و حرفه‌ای در زمینه ارتکاب جرایم مختلف از جمله شرارت، سرقت مسلحانه و زورگیری است. در ادامه کارآگاهان دریافتند متهم همزمان با دریافت پول از ایران متواری شده و همین موضوع نشان می‌داد مرد افغان در شکنجه‌ مرگبار فوتبالیست جوان نقش داشته است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.