رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر در پی بررسی گزارش مردمی، از فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر اطلاع یافته و خودروی وانت ‌نیسان متعلق به این قاچاقچی را در شهرستان رودسر شناسایی و متوقف کردند.

احدالله احدی افزود: در بازرسی از این خودرو ۲۲۰ کیلوگرم تریاک کشف و متهم ۵۰ ساله برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

شهرستان رودسر در ۷۵ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ادامه داد: ماموران در عملیات دیگری با همکاری سربازان گمنان امام زمان (عج) ، قاچاقچی ۳۶ ساله را که در پوشش خانواده قصد ورود مواد مخدر به استان را داشت، در بخش سراوان شهرستان رشت شناسایی و خودروی او را متوقف کردند.

به گفته احدی، متهم به همراه ۲ همدست ۵۰ و ۵۵ ساله اش، دستگیر و در بازرسی از این خودرو، یک کیلوگرم ماده مخدر شیشه کشف شد.

فرمانده نیروی انتظامی رودبار نیز گفت: ماموران انتظامی این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه رنو تاکسی مشکوک شده و دستور توقف این خودرو را صادر کردند.

سرهنگ بابک علیزاده افزود: در بازرسی از این خودرو ، یک کیلو و ۲۵ گرم مواد مخدر از نوع هروئین و یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به عملیات دیگری از پلیس گفت: در بازرسی از منزل متهم دیگری نیز، سه کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط و هر دو متهم به مقام قضایی معرفی شدند.

شهرستان رودبار در ۶۷ کیلومتری جنوب مرکز استان گیلان واقع است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.