متن تذکرات کتبی که توسط اکبر رنجبرزاده قرائت شد به شرح زیر است:

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه و احمد صفری نمایندگان اسلام‌آباد غرب و کرمانشاه به وزیر امور خارجه: جلوگیری از اجرای راهبرد خطرناک محاصره و تضعیف اکراد منطقه با استفاده از دیپلماسی میانجی‌گرایانه جمهوری اسلامی ایران.

فلاحت‌پیشه، برزگر، سیدحسین نقوی حسینی و رنجبرزاده نمایندگان سلماس، اسلام‌آباد غرب، ورامین و اسدآباد به رییس‌جمهور: تجدیدنظر در مناسبات اقتصادی با کشورهای فرانسه و انگلیس با توجه به نقش منفی آنها در پذیره‌نویسی قطعنامه شورای امنیت علیه جمهوری اسلامی یران.

سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین به وزیر راه و شهرسازی: ساماندهی، بهسازی و افزایش قطارهای بین شهری تهران، قرچک، ورامین و پیشوا.

علی اکبری نماینده مردم شیراز به وزیر نیرو: تامین آب به ویژه بارورسازی ابرها برای ایجاد باران در استان فارس و جنوب کشور

سیدحمایت میرزاده نماینده مردم گرمی به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: علت عدم نظارت بر عملکرد ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه‌های استان اردبیل چیست، به وزیر اقتصاد و دارایی: علت بی‌توجهی به حیف و میل شدن حق و حقوق سپرده‌گذاران موسسه کاسپین توسط بانک مرکزی.

علی کاظمی باباحیدری نماینده مردم اردل و فارسان به اتفاق ۴۷ نماینده به وزیر جهاد کشاورزی: با توجه به تنظیم صورت جلسه بین اتحادیه آبزی پروران معاونت شیلات وزارتخانه مبنی بر قطع واردات ماهی تیلاپیلا هنوز اجرایی نشده، اجرایی شود.

قاضی‌پور، محجوب و رنجبرزاده نمایندگان ارومیه، تهران و اسدآباد به وزیر علوم: جلوگیری از بلوک‌بندی مناطق دانشگاه پیام نور.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.