مانوئل فریرا در آستانه دیدار خانگی فردا (سه‌شنبه) شاگردانش مقابل پرسپولیس در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: در لیگ ستارگان قطر و لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کنیم و کارمان سخت است. بازی‌های لیگ داخلی‌مان هم فشرده است، اما با تمام قدرت‌مان برابر پرسپولیس به میدان خواهیم رفت.

وی افزود: مقابل یکی از بهترین و قدرتمندترین تیم‌های ایران و قهرمان لیگ برتر این کشور بازی خواهیم کرد که با وجود میزبانی ما بازی دشواری را در پیش داریم. با این حال هدف السد گلزنی و کسب پیروزی در این دیدار است.

سرمربی السد در ادامه یادآور شد: باید راه‌حل‌هایی برای خستگی و فشار مسابقات پیدا کنیم. هدف ما پیروزی در دیدارهای لیگ و آسیایی است. این شرایطی است که باید آن را بپذیریم و ترس من از مصدومیت بازیکنان است.

پدرو میگوئل، بازیکن تیم السد قطر نیز خاطرنشان کرد: بازی سنگینی برابر تیمی داریم که از بازیکنان باکیفیتی برخوردار است. تمرکز صد درصدی خواهیم کرد تا به پیروزی در این دیدار برسیم. بازیکنان تیم السد همانند یک خانواده هستند و با ارائه یک بازی گروهی به پیروزی فکر می‌کنیم. برابر پرسپولیس همانند دیدارهای لیگ به دنبال حمله کردن هستیم و در خط دفاعی نیز مشارکت گروهی خواهیم داشت. این کار باعث پیروزی السد می‌شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.