پرسپولیس در دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف السد قطر برود. سرمربی سرخ پوشان پایتخت تاکید کرد که تیمش کار سختی برابر السد دارد اما آماده این بازی است. او گفت: السد را به خوبی می‌شناسم و بازی‌های این تیم را نگاه کرده‌ام. این تیم قطری بازیکنان خوب و باکیفیتی در اختیار دارد اما ما هم تیم خوبی هستیم و به دنبال کسب سه امتیازیم.

برانکو ادامه داد: کار آسانی برابر السد نداریم چرا که می‌دانیم آنها بهترین بازیکنان را در اختیار دارند. هدف پرسپولیس پیروزی است. پرسپولیس خاطرات خوبی از قطر دارد و فکر می‌کنم که هواداران بازی خوبی را شاهد باشند.

وی ادامه داد: به دنبال این هستیم یک بازی خوب ارائه بدهیم. درست است که تیم السد تیم خوبی است اما ما سعی می‌کنیم با استفاده از همه پتانسیلمان مقابل این تیم به میدان برویم. ما می‌دانیم چه بازی سختی فردا پیش‌روی ما است اما تا به حال بازی‌های خوبی ارائه کرده‌ایم و مشکلی برای بازی فردا نداریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه در پاسخ به سوالی درباره وضعیت تیمش گفت: امکانات در قطر بسیار خوب است. ما حتی بازدیدی از یکی از ورزشگاه‌ها انجام دادیم که باید بگویم اینجا همه چیز عالی است. چنین امکاناتی در کشورهای کمی دیده می‌شود.

وی درباره تاکتیک تیم حریف هم گفت: السد تیمی است که هم بازیکنانش تکنیک دارند و هم کار تیمی را به طور کامل انجام می‌دهد. ما در تلاش هستیم که با استفاده از عملکرد بازیکنانمان هم از تکنیک و هم از تاکتیک به خوبی استفاده کنیم. سال قبل در بازی برابر الریان و لخویا شرایط اینچنینی را تجربه کردیم اما می‌دانم هر بازی‌ شرایط خاص خودش را دارد. السد بازیکنان بزرگی در اختیار دارد مثل ژاوی و پورعلی‌گنجی که می‌تواند به آنها کمک کند.

برانکو در ادامه درباره این که السد فصل گذشته از لیگ قهرمانان آسیا کنار رفت، گفت: فکر می‌کنم آنها تیم خوبی باشند. در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست. السد یکی از کاندیداهای صعود است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره ناکامی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: همه تیم‌ها در آسیا قدرتمند هستند. ما در دوره گذشته به جمع چهار تیم برتر رسیدیم و اگر بازیکن مصدوم و محروم نداشتیم حتی می‌توانستیم به فینال راه پیدا کنیم. امسال هم در این رقابت‌ها چهار تیم ایرانی حضور دارند که برای موفقیت شانس خواهند داشت.

وی ادامه داد: ما در لیگ ایران بازی‌های خوبی انجام می‌دهیم. قطعا این تجربه می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا به ما کمک کند. هواداران ما ۴۰ میلیون نفر هستند که باید به خاطر آنها برنده باشیم. در دوره قبلی با بازیکنان تمام ایرانی بهترین نتایج را گرفتیم اما امسال منشا و رسن به ما اضافه شده‌اند. در حال حاضر هم ۱۶ امتیاز با تیم دوم جدول در لیگ ایران فاصله داریم و رکوردهای زیادی هم به نام پرسپولیس ثبت شده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.