چند وقت پیش خبری منتشر شد که کمی خنده دار بود؛ مصدومیت کمال کامیابی نیا بازیکن تیم پرسپولیس در استخر. این قطعا خنده دار نیست که یک بازیکن مصدوم شده اما چیزی که تعجب آور و خنده دار است، چگونگی مصدومیت کامیابی نیاست. کمال که یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در یکی دو سال گذشته بوده، این بار نتوانست مثل همیشه حرفه ای عمل کند. این بازیکن طی یک شوخی نا به جا با یکی دیگر از هم‌تیمی هایش در استخر مصدوم شد تا هفته ها از ترکیب پرسپولیس دور بماند. 

این دوری از ترکیب نه تنها به خود بازیکن ضربه زد بلکه به باشگاه پرسپولیس هم لطمه زد. کمال با جریمه هایی از سوی مدیریت و کادر فنی پرسپولیس روبه رو شد که شاید خودش هم فکر نمی کرد یک شوخی تا این حد بزرگ شود. هنوز که هنوز است با توجه به اینکه کامیابی نیا سلامت خود را به دست آورده اما نتوانسته مثل قبل به ترکیب ثابت پرسپولیس بازگردد. 

قطعا این مصدومیت اولین مصدومیت به این شکل غیر حرفه ای نبوده و آخرین آن هم نخواهد بود. این بار به سراغ تیم رقیب باید رفت، رقیبی که به تازگی بازیکن جدید خریده و نمی خواهد که او را دراختیار نداشته باشد. تیم استقلال به تازگی بازیکنی به نام بویان نایندنوف که در پست هافبک هجومی بازی می کند را به خدمت گرفته است. بازیکنی که آبی ها خیلی روی آن حساب می کنند و تا همین چند روز پیش انتظار داشتند تا او در لیگ قهرمانان آسیا برای استقلال یک مهره کلیدی باشد اما اینطور نشد. بویان هنوز موفق نشده برای استقلال حتی یک بازی کامل انجام دهد اما حالا مصدوم شده و معلوم نیست چه زمانی به ترکیب بازمی گردد. 

مصدومیت این بازیکن هم مثل کمال کامیابی نیا خیلی غیر حرفه ای بوده و کمی تعجب آور است. بویان در تست های پزشکی استقلال تهران مصدوم شده و طبق گفته پزشکان او قطعا سه دیدار آینده تیمش را از دست می دهد. ۳ دیدار پیش روی استقلالی ها ۳ بازی عادی نیست، بلکه ۳ بازی مهم در این فصل آبی های است. بازی در لیگ قهرمانان مقابل الهلال عربستان، فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران از مهم ترین بازی های استقلال در این فصل است که حالا بویان آن ها را از دست داده است. 

مصدومیت های غیر حرفه ای نباید گریبان تیم های مطرح و بزرگ را بگیرد. تیم ها بازیکن می خرند و برایش هزینه بسیاری می کنند که از آن ها در بازی ها استفاده کنند اما با کمی بی دقتی از سوی بازیکن ها، مانع موفقیت تیم می شوند. اینکه در فوتبال ایران شاهد چنین مصدومیت هایی هستیم واقعا جای تعجب دارد!

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.