هر روزه شاهدیم که  مراکز خرید مدرن، لا‌به‌لای پیچ و خم‌ خیابان‌های پرترافیک تهران، از گوشه و کنار شهر سر درمی‌آورند و بلافاصله "رگال‌ها" ، از مدل‌های کلیشه‌ای برندهای جا افتاده، چه بین‌المللی و چه ایرانی، با قیمت‌هایی که بعضاً بدون هیچ منطق خاصی ارز‌ش‌‌گذاری شده‌، پر می‌شوند.

این در حالیست که  فروشگاه اینترنتی مدیسه به عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین لباس در کشور، حدود سه سال است،پوشاک و محصولاتی را با قیمت‌های کاملاً مقرون به صرفه عرضه ‌می‌کند، که به ندرت می‌توان آن‌ها را جای دیگری در مغازه‌ها و یا مراکز خرید (Brick & Mortars) یافت.

فروشگاه اینترنتی مدیسه یکی از بزرگان و پیشروان بازار کسب‌و‌کارهای اینترنتی است که از مهم‌ترین وجوه تمایزش با دیگر فروشگا‌ه‌های آنلاین فعال در ایران، می‌توان به فروش لباس و محصولات دیگر، با قیمت‌هایی اقتصادی و مقرون به صرفه،  اشاره کرد که تمرکز ویژه‌ای به سبک زندگی و بالاتر بردن کیفیت زندگی افراد دارند. جدای ازینکه مدیسه، از بدو راه‌اندازی، تلاش کرد تا فرهنگ خرید اینترنتی به عنوان تجربه‌ای روزمره در زندگی مدرن شهروندها شکل‌گیرد، اتفاقات مهم دیگری را نیز برای مشتریانش رقم ‌زده‌است. هر کالایی که در ویترین مدیسه قرار می‌گیرد، اعم از لباس زنانه، لباس مردانه و بچه‌گانه، عطر و ادکلن، لوازم آرایش، لوازم منزل و تنقلات خوراکی و آشامیدنی، به سبک زندگی ارتباط دارد و با خرید اینترنتی آن‌، جایی بخصوص در زندگی شما برایش باز می‌شود. به علاوه به عنوان ادعایی نزدیک به واقعیت، شاید بشود گفت قیمت لباس و دیگر کالاهای مدیسه توانایی رقابت با تمام فروشگاه‌ها و خرده فروش‌های فیزیکی و آنلاین دیگر دارد.

09

 

فروشگاه آنلاین مدیسه در زمینه پوشاک و فشن توانسته بهترین‌ و جدیدترین برندهای اروپایی که به سرعت در بازار فست فشن (Fast Fashion) و هفته‌های مد اروپایی در حال رشد و رقابت‌اند، مانند تالی وایل Tally Weijl، اچ اند ام H&M، دایورس Diverse، Reserved، برادوی Broadway، داپل گنگر DoppelGanger، تاپ سیکرتTop Secret، جیوردانوGiordano، دیوید جونز  David Jonesو ... را در یک جا جمع‌آوری کند. وجه مشترک تمام این برندهای اروپایی کیفیت بالا، طراحی به‌روز و قیمت مناسب است. مدیسه، بهترین‌های این برندها را گل‌چین کرده و سعی کرده‌است که بهترین اطلاعات را با بالاترین دقت و وسواس در اختیار بازدیدکنندگانی که قصد خرید اینترنتی لباس دارند، قرار دهد تا مشتریان بتوانند با خیالی راحت از خریدشان لذت ببرند.

بیش از 20هزار مدل لباس و محصولات متنوع در ویترین فروشگاه مدیسه، حس خوب خرید از یک دپارتمان استور بزرگ را تداعی می‌کند که هرچه دلتان بخواهد می‌توانید در آن پیدا کنید. با این تنوع کالایی زیاد، مدیسه نیازهای شما را در هر زمینه‌ای که باشد و با هر سن و سال و هر سلیقه‌ای مرتفع ‌می‌سازد. از انواع پوشاک مردانه،  پوشاک زنانه و لباس‌ بچه‌گانه‌، اکسسوری، لوازم آرایش، عطر و ادکلن، عینک و لوازم منزل و خوراکی‌های خوشمزه اعم چای و قهوه، شکلات و بیسکوییت و..!

با وجود فروشگاه‌‌های اینترنتی، همچون مدیسه، شما دیگر لازم نیست اوقات زیادی را برای خرید لباس و لوازم خود هدر دهید، در ترافیک سنگین شهر معطل شوید و یا بار سنگینِ حمل سبد چرخ‌دار کالایتان را تحمل کنید و زحمت حمل و نقلش را تا خانه بکشید. می‌توانید با صرف کمترین زمان در کنج راحت خانه یا محل کار‌تان، با خیال آسوده، سفارش آنلاین خود را ثبت کنید و حتی بدون پایین آمدن از یک پله، کالا را در خانه‌تان تحویل بگیرید و اگر ضعف و نقصی داشت یا دوستش نداشتید، با کمترین زحمت و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای عودت دهید.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.