او در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت:

«شهادت با واژه رشادت همزاد است و با ایثار و ازخودگذشتگی هم پا. عزیزانی که برای امنیت تهران در حادثه خیابان پاسداران عاشقانه جان دادند تا حتی برای ثانیه‌ای امنیت این مرز و بوم دچار اخلال نشود نیز بی شک رشادت و ایثار را به بهترین شکل معنا کردند که به راستی باید آنان را شهدای امنیت خواند. در واقع شهدای امنیت بار دیگر ثابت کردند مردم غیور ایران زمین در هر لباسی چه نیروی انتظامی، چه بسیج و... وقتی پای امنیت سرزمین شان به میان باشد در هرکجای عالم چه در تهران و یا فرسنگ‌های دور از کشور عزیزمان تا پای جان می‌ایستند. تاریخ نشان داده است که ملت بزرگ ایران که خود متشکل از اقوام و مذاهب و سلایق گوناگون است تحت تعالیم آسمانی دین اسلام‌ و نام و پرچم ایران برای حفظ یکپارچگی این مملکت دوش به دوش هم‌ در مقابل هرگونه اختلاف افکنی واشوب بدون تعصبات قومی و قبیله ای خواهند ایستاد.

و قطعا انتظار آنها از مسئولان هم این است که با قانون شکنان، تفرقه افکنان و برهم زنندگان امنیت این مرز و بوم خصوصا حادثه اخیر برخورد اساسی کنند.»

تهدیدات خارجی جای خود را به تهدیدات داخلی امنیتی داده

 

مشاور عالی رهبری در امور نظامی تاکید کرد: ماهیت و سمت تهدیدات تغییر کرده و تهدیدات خارجی جای خود را به تهدیدات داخلی متوجه امنیت ملی داده است و مسائل مرتبط با امنیت داخلی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. آنچنانکه یکی از اهداف دشمنان خارجی از راه اندازی اغتشاشات اخیر، مشغول کردن قدرت ایران به داخل کشور و همچنین ایجاد شکاف بین مردم و مسئولین بود.

سردار سرلشکر پاسدار صفوی، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا افزود: دشمنان ما می‌دانند که ایران غیر از افغانستان و عراق است و پس از جنگ تحمیلی جمهوری‌اسلامی آنقدر قوی شده است که آمریکائی‌ها و صهیونیست‌ها می‌دانند که نمی‌توانند در جنگ از پس ما بر آیند،البته ماهیت تهدیدات تغییر کرده است و تهدید نظامی جدی پیش روی نداریم و این به آن معنا نیست که دشمن را دست کم بگیریم.

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری با اشاره به هدف نهایی دشمنان در نشانه رفتن امنیت ملی گفت: هدف نهایی دشمنان در راه اندازی موضوعات و تهدیدات، متوجه امنیت ملی و داخلی کشور است که البته موفق نخواهند شد به این هدف خود دست یابند و جمهوری اسلامی ایران در آستانه چهل سالگی بعنوان یک قدرت بزرگ منطقه‌ای تامین کننده امنیت کشور و امنیت منطقه و کمک کننده به تامین امنیت و صلح و ثبات منطقه غرب آسیا است.

سرلشکر صفوی با اشاره به پشتوانه مردمی و نقش رهبر معظم انقلاب بعنوان دو مولفه قدرت بخش نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهنده اوج وحدت و انسجام ملت بزرگ ایران در ایستادگی نسبت به آرمان‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و رهبر انقلاب است و پشتوانه مردمی نظام مقدس جمهوری‌اسلامی ایران و نقش رهبر معظم انقلاب در هدایت و راهبرد این نظام دو مولفه قدرت بخش جمهوری اسلامی ایران است که تبلور این دو مولفه باعث قدرت نمایی ایران در حفظ امنیت و ثبات منطقه شده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.