محسن بنگر پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر نفت آبادان در ورزشگاه تختی اظهار کرد: مستحق پیروزی بودیم و باید سه امتیاز این دیدار را از آنِ خود می‌کردیم، اما موقعیت‌هایمان را یک به یک از دست دادیم و شاید موقعیت صد درصدی که در نیمه دوم داشتیم را اگر به راحتی از دست نمی‌دادیم، مطمئناً سه امتیاز با ارزش از آنِ ما بود.

وی ادامه داد: سوشا مکانی امروز مقابل ما عملکرد قابل قبولی داشت و بارها مهاجمان ما را ناکام گذاشت. شاید اگر گُلر دیگری غیر از او درون دروازه بود، مطمئناً نفت آبادان شکست را مقابل ما پذیرا می‌شد.

مدافع تیم فوتبال نفت تهران در خصوص شرایط نفت افزود: تیم ما روز به روز بهتر می‌شود و با تغییراتی که داشتیم، توانستیم امتیازات خوبی را هم کسب کنیم، اما شاید این تغییرات دیر صورت گرفت ولی باز هم با همت مسئولان، کادر فنی و بازیکنان، امتیازات خوبی را در هفته‌های اخیر به دست آوردیم.

بنگر با انتقاد از کیفیت چمن ورزشگاه تختی گفت: متأسفانه در این زمین هرگز نمی‌توانیم یک بازی با کیفیت را ارائه کنیم و تنها باید به این دلخوش باشیم که با زدن زیر توپ، به موقعیت گل دست پیدا کنیم و این برای هر دو تیم امروز وجود داشت، زیرا نه ما و نه نفتی‌ها نتوانستیم تاکتیک‌های مورد نظر برای این دیدار را به خاطر کیفیت بد زمین پیاده کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم در بازی‌های باقی‌مانده تا پایان لیگ نتایج قابل قبولی کسب کنیم و باز هم موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.