احمد انارکی محمدی  با اشاره به ارجاع دومین سوال از رییس‌جمهوری از سوی کمیسیون اقتصادی مجلس اعلام کرد: پس از آن‌که سوال تعدادی از نمایندگان درمورد وضعیت موسسات مالی و اعتباری از سوی هیات رییسه اعلام وصول و برای رسیدگی به کمیسیون اقتصادی مجلس ارجاع شد، روز گذشته نیز دومین سوال تعداد دیگری از نمایندگان با محوریت مسائل اقتصادی توسط هیات رییسه اعلام وصول و کمیسیون اقتصادی ارجاع شده است.

 

وی با بیان این‌که دومین سوال نمایندگان از رییس‌جمهور به موضوع بازار ارز مربوط است، خاطرنشان کرد: این سوال با حدود یکصد امضاء تقدیم هیات رییسه شده بود و هم‌اکنون برای رسیدگی به کمیسیون اقتصادی مجلس ارجاع شده تا در نوبت رسیدگی قرار گیرد.

 

نماینده اصلاح‌طلب مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین در پی برگزاری جلسه هفته قبل کمیسیون اقتصادی جهت رسیدگی به سوال تعدادی از نمایندگان مجلس از رییس‌جمهور در مورد وضعیت و ساماندهی موسسات مالی و اعتباری، بعد از ظهر امروز نیز جلسه دیگری در این راستا برگزار می‌شود.

 

گزارش سیف درباره آخرین اقدامات در مورد موسسات مالی و اعتباری

 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یادآور شد: این جلسه از ساعت ۱۴ امروز در کمیسیون اقتصادی برگزار می‌شود و گزارش بانک مرکزی در خصوص آخرین اقدامات مرتبط با سپرده‌گذاران موسسات مالی و اعتباری بررسی و ارزیابی خواهد شد.

 

انارکی محمدی در پایان خاطرنشان کرد: در این جلسه آقای سیف رییس کل بانک مرکزی به نمایندگی از دولت به ارائه گزارش به کمیسیون اقتصادی خواهد پرداخت.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.