«کریمی در این مصاحبه درباره لطفی که به کی‌روش داشت، گفت: «حتی زمانی که در تیم‌ ملی به عنوان بازیکن شاگرد کارلوس بودم، کارهای زیادی برای او کردم. حتی پیش از جام‌ ملت‌ها باعث شدم که پاداش بازی مقابل نیجربه گرفته شود و به تیم‌ ملی و ایشان داده شود. چون به خاطر همان ۳۰۰۰ دلار پاداش بازی مقابل نیجریه ایشان خودشان را در اتاق حبس می‌کردند و فقط می‌آمدند سر تمرین و می‌رفتند. پس در آن زمان هم به ایشان لطف داشتم.»

کریمی درباره استفاده کی‌روش از کلمه «بزدل» هم این گونه توضیح داد: «زمانی که عادل آن کلمه را روی آنتن خواند، راستش ناراحت نشدم. چون گفتم اگر بزدل بودم جلوی نفر دوم فدراسیون نمی‌نشستم تا مناظره کنم. ما معمولا این طور وقت‌ها به کسانی که فقط در فضای مجازی حرف می‌زنند و فقط در آنجا می‌توانند صحبت کنند، می‌گوییم لات کوچه خلوت! یعنی رو در رو مطمئنا نمی‌توانند این طور باشند. اگر هم خواستند حالا به هر حال در هر برنامه‌ای، ۹۰، ۱۰۰، ۱۱۰، ۱۲۰ در همه شرکت می‌کنم اما از روی خط نه. چون نمی‌شود ولی به هر حال برای مناظره دوباره هم آماده هستم. من این را حتی به مترجم ایشان هم گفتم. اگر جرات داشته باشد و به او گفته باشد، من گفتم که به ایشان بگوید من مثل فدراسیونی‌ها نیستم که هر چیزی می‌خواهد بگوید و جوابی نداشته باشم.»

نکته مهم دیگری که سرمربی سپیدرود درباره ‌ش توضیح داده ماجرای مناظره اش با ساکت در برنامه نود و استفاده مداوم او از موبایلش بود: «خیلی‌ها انتقاد می‌کردند که چرا حین مناظره مدام سرم در گوشی بود اما باید بگویم که عادل خیلی دیر به من برای مناظره خبر داد. ضمن این که از همان موبایل در حین مناظره مهم‌ترین چیزی که من فهمیدم موضوع اساسنامه بود. یکی از دوستان پیامی داد تا من درباره اساسنامه سوال بپرسم و بعد هم دیدید که چطور زیرپوستی جواب می‌دادند.»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.