مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری هرمزگان گفت: شرکت در نشست هم اندیشی منتخبان حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی هرمزگان و برگزاری نشست خبری با فعالان رسانه ای استان از برنامه‌های دیگر رییس جمهور در هرمزگان است.

ابراهیم فرهادی نیا افزود: نمایندگان ویژه‌ای هم برای جمع آوری نیاز‌ها و راهکار‌ها برای توسعه بیشتر هرمزگان به شهرستان‌های استان اعزام شده اند که پس از تدوین و دسته بندی نتایج بررسی آنان به اطلاع رییس جمهور می‌رسد.

‌جلسه هماهنگی سفر کاروان دولت تدبیر و امید به هرمزگان برگزار شد

جلسه هماهنگی سفر کاروان دولت تدبیر و امید به استان هرمزگان با حضور رئیس جمهور و استاندار هرمزگان نیز تشکیل شد.

به گزارش ایسنا‌، در این جلسه ضمن بررسی روند پیشرفت پروژه ها و همچنین موانع و مشکلات مردم استان، راه‌های شتاب در روند توسعه استان هرمزگان مورد بحث قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

در این جلسه که دوشنبه(۷ اسفند) با حضور وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نفت، نیرو، کشاورزی، ورزش و جوانان، صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، راه و شهرسازی، رییس سازمان برنامه و بودجه، معاونان رئیس جمهور، دبیر شورای عالی مناطق آزاد و استاندار هرمزگان برگزار شد، پس از ارائه گزارشی از برنامه‌ها و پروژه‌های هر کدام از دستگاه‌های اجرایی، روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی و خدماتی استان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

رفع مشکلات و نیازهای مردم استان، مهمترین محور و موضوع اصلی این جلسه بود که پس از بررسی‌های انجام شده، در خصوص راه‌های تسریع در رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

در جلسه هماهنگی سفر کاروان دولت تدبیر و امید به استان هرمزگان همچنین نیازهای مردم استان در بخش های بهداشت و درمان، راههای روستایی و شهری، کشاورزی و شیلات، آب و برق، ارتباطات و حوزه های مرتبط با آن، صنعت، گردشگری، مسایل زیست محیطی، گاز رسانی به مناطق محروم و روستاها و نیز موضوعات فرهنگی و ورزشی مورد بحث و بررسی دقیق قرار گرفت.

رییس جمهور به همراه تعدادی از وزرا قرار است، چهارشنبه نهم اسفندماه به استان هرمزگان سفر کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.