علیرضا امامی‌فر در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در برابر پدیده خراسان اظهار کرد: بازی فردا یک بازی مهم و شش امتیازی برای هر دو باشگاه است. شرایط خاص این بازی را درک کرده‌ایم و بیشترین تلاش ممکن را می‌کنیم تا به نتیجه دلخواه برسیم.

وی در خصوص آنالیز تیم پدیده گفت: حریف ما تیمی است که فوتبال بازی می‌کند و تفکر پشت آن است. از این بابت خوشحالیم و امیدوارم وضعیت فوتبال به گونه‌ای شود که تیم‌ها همگی به دنبال ارائه فوتبال باشند و به فوتبال کشور کمک شود.

وی در خصوص غایبان تیمش گفت: به جز گلر ما، حسینی که جراحی کرده بقیه بازیکنان آماده هستند.

امامی‌فر تصریح کرد: در بازی‌های گذشته به جز بازی با استقلال توانستیم به لحاظ فنی آنچه می‌خواستیم را پیاده کنیم، البته از نظر نتیجه گاهی موفق نبوده‌ایم. هر چه زمان بیشتری می‌گذرد به درک بهتری می‌رسیم و امیدوارم فردا هم بارش باران کیفیت را از بازی نگیرد.

وی افزود: فکر می‌کنم حداقل باید ۲۹ تا ۳۰ امتیاز برای بقا جمع کنیم، فردا هم اگر برنده باشیم، کار تمام‌شده نیست، تلاش می‌کنیم تا بیشترین امتیاز ممکن را بیاندوزیم.

امامی‌فر در خصوص شرایط مالی باشگاه گفت: مشکلاتی در گذشته به شکل خوبی نبوده، فکر می‌کنم حدودا ۳۰ درصد تاکنون پرداختی داشته‌ایم. تن‌زاده تمام تلاشش را می‌کند تا مشکلات را حل کند.

وی در خصوص هشتاد و ششمین داربی پایتخت گفت: همه چیز به سرمربیان دو تیم برمی‌گردد. اگر سرمربی به دنبال برد باشد، بازیکنانش تحریک می‌شوند و برای برد به میدان می‌روند اما اگر به مساوی فکر کند، کار سخت خواهد شد. امیدوارم پرسپولیس برنده داربی باشد.

امامی‌فر در خصوص شایعاتی مبنی بر هماهنگ شدن نتیجه دربی پیش از این بازی گفت: چنین چیزی ممکن نیست، نباید به این مسائل دامن بزنیم. فوتبال یک بازی گروهی است و شدنی نیست که بخواهیم از قبل نتیجه را هماهنگ کنیم.

مربی تیم سپیدرود رشت در خصوص بازگشت بازیکنان کنارگذاشته‌ شده پدیده گفت: فردا با پدیده بازی داریم و نمی‌خواهیم به اسامی فکر کنیم. این موضوع تاثیری بر تفکر ما ندارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.