سی نت گزارش داد، پس از تجربه های جدید میت ۱۰ پرو در حوزه رانندگی این بار نوبت به برند آلمانی پورشه رسیده که مهارت های رانندگی این موبایل را مورد سنجش قرار دهد .

به نظر می رسد این گوشی به اندازه کافی قدرتمند است تا رانندگی پورشه را بر عهده بگیرد . اما موضوع دقیقا از چه قرار است ؟ هوآوی یک پورشه پانامرا را فریب داد و با فناوری هوش مصنوعی مهارتهای رانندگی  میت ۱۰ پرو را به نمایش گذاشت .

این غول فناوری چینی در جریان این آزمایش توانایی پردازش گرافیکی Kirin ۹۷۰  گل سرسبد خود را  که دارای یک موتور هوش مصنوعی است، به رخ شاهدان کشید .

آرن هرکلمان، سرپرست اپراتورهای تلفن همراه و برنامه ریزی در شرکت هواوی گفت: "این صرفا یک نمایش از آنچه تلفن های هواوی امروز قادر به انجامشان است بود . "

اگرچه این روزها مضووعاتی مثل ۵G  از موضوعات اصلی نمایشگاه فناوری بارسلون محسوب می شوند ، اما به نظر می رسد باید برای هوش مصنوعی و پیوندش با خودروسازی نیز یک حساب مجزا باز کنیم .

برای مثال گرچه پرچمدار جدید ال جی با نام ال جی وی تری ، هوش مصنوعی دارد ، اما هنوز مثل هواوی در تست خودرو شرکت نکرده است .

چالش رانندگی را می توان یکی از مهم ترین چالش های جهان آینده تولید تلفن های همراه هوشمند تلقی کرد . چالشی که بسیاری از برندها را درگیر خود خواهد کرد .

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.