محمدرضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در برابر سپیدرود اظهار کرد: امیدوارم علی‌رغم تمام مشکلاتی که همه از آن خبر داریم، فردا فارغ از این بحث‌ها برای موفقیت به میدان برویم. بازیکنانم هم خوب تمرین کردند و امیدوارم فردا مقابل سپیدرود از تمرکز خوبی برخوردار باشند. این جایگاه و نتایج اخیر برای ما آزار دهنده است، اما عوامل متعددی دست به دست هم داد که روزگار ما اینگونه رقم بخورد. روزی که ۶ امتیاز از ما کم شد، نیاز به همت استانی داشتیم اما متاسفانه دوستان کم‌لطفی کردند. باشگاه همچنان در حال پیگیری است و ۶ امتیاز را امیدواریم برگردانیم.

وی افزود: درست است که مسئول فنی تیم من هستم، اگر مشکلی هم باشد سعی می‌کنیم در راستای حل آن قدم برداریم. جایی که نیاز به وفاق استانی داریم، دست‌مان خالی می ماند. چرا باید غبطه بخوریم از اینکه در دیگر استان‌ها شرایط فرق می‌کند؟

وی تصریح کرد: ناراحت‌کننده است که ببینیم پدیده و مشکی‌پوشان به این روز افتاده‌اند. رفتن راحت‌ترین کار بود، بارها با مدیران باشگاه صحبت کردیم و انها مارا ملزم کردند که بمانیم. ۶ هفته پیش روی ماست، قول‌هایی داده شده و امیدواریم که این بار انجام شود. چرا نباید شادی را به خانه مردم خراسان ببریم؟ تا می‌خواهیم پس از این همه مشکل خودمان را آماده کنیم، دوباره مساله ایگور پراهیچ و کسر شش امتیاز دیگر مطرح می‌شود. با وجود همه اینها بچه‌ها هم‌قسم شده‌اند که فردا برنده باشیم.

وی درباره مصدومان و محرومان تیمش و همچنین سپیدرود گفت: محروم نداریم اما سینا زامهران، حسین مهربان، شهاب گردان و عبدالله حسینی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. فوتبال رشت را می‌شناسم، این تیم‌ها فوتبالی فیزیکی و بانشاط ارایه می‌کنند. روح فوتبال رشت روحی بانشاط است. تفکر امامی‌فر و کریمی را سعی کردیم بشناسیم، سپیدرود تیمی است که فوتبال بازی می‌کند و برای مساوی بازی نمی‌کند. نه پدیده و نه سپیدرود به دنبال دفاع اتوبوسی نیستند و فوتبال ارائه می‌کنند. امیدوارم هرتیمی که لایق پیروزی است موفق شود. ما جز پیروزی مقابل سپیدرود هیچ راهی نداریم. سپیدرود تیمی است که سر و شکل گرفته اما باید آنها را شکست دهیم.

مهاجری در رابطه با آخرین شرایط پرونده ایگور پراهیچ گفت: به ما اعلام شده که چند روز دیگر هم زمان داریم اما این فرصت‌ها نباید بسوزد. تجسم کنید که بازیکنم را آماده مصاف با سپیدرود کرده ام و ناگهان به وی اعلام شود که ۶ امتیاز دیگر از ما کم می‌شود.

او درباره شایعه پرداخت پول به پدیده توسط شهرداری مشهد گفت: دیروز جلسه‌ای مناسب با شهرداری داشتیم اما اینکه بگویند پولی داده شده اینطور نبوده‌است. اگر پولی به ما رسیده‌بود که پول ایگور را تاکنون پرداخت کرده‌بودیم. اگر این اتفاق بیفتد خیلی خوشحال می‌شویم و استقبال می‌کنیم. روز گذشته جلسه با شهردار برای من خیلی حس مثبت و خوبی داشت اما اینکه پولی داده‌شود اینگونه نبوده‌است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.