ارتوئرول سائلام در نشست خبری بعد از بازی با پیکان اظهار کرد: قبل بازی امروز، هدف ما کسب پیروزی و جدا شدن از پایین جدول بود اما متاسفانه نتوانستیم به این هدف برسیم و باید در ادامه لیگ، در نیمه پایینی جدول جدال کنیم.

وی افزود: آن طور که می‌خواستیم نتوانستیم بازی کنیم و باز هم روی بدشانسی، در دقایق اولیه گل خوردیم و حتی از موقعیت‌های گلمان نیز نتوانستیم به خوبی استفاده کنیم و با وجود ۹ نفره شدن پیکان، باز هم موفق نشدیم و آرزو دارم، هیچگاه چنین مسابقه‌ای نداشته باشیم.

سائلام خاطرنشان کرد: بازیکنان ما امروز، حریف را دست کم گرفتند و سعی کردیم فرزاد حاتمی را وارد میدان کنیم و متاسفانه، سعی کردیم از عمق نفوذ کنیم و در صحنه‌های سانتر از جناحین نیز، در داخل محوطه جریمه خوب نبودیم.

وی تاکید کرد: امیدوارم این بازی، آخرین مسابقه بد ما در این فصل باشد و اگر از این بازی درس بگیریم، می‌توانیم نتایج خوبی از این بازی بگیریم و باید از فکر اثرات منفی این بازی، دور شویم و مقابل الجزیره بازی‌های خوبی ارائه دهیم تا هواداران ما را ببخشند.

وی با تمجید از عملکرد تیم پیکان گفت: سه امتیاز، حق تیم پیکان بود و این تیم، بازی خوبی را به نمایش گذاشت.

سرمربی تراکتورسازی بیان کرد: در بازی امروز، دیدیم که باید از این به بعد جدیت‌مان بیشتر شود و بازی‌های بهتری به نمایش بگذاریم. در این دوره پرفشار، نمی‌توانیم تمرینات زیادی انجام دهیم و خستگی راه نیز مانع عملکرد خوب ما می‌شود.

وی ادامه داد: به دلیل خستگی نمی‌توانیم روی بازیکنان فشار بیاوریم و با ۱۳، ۱۴ بازیکن، باید تمام مسابقاتمان را پشت سر بگذاریم. امروز ایران پوریان نیز همراه ما نبود و بازیکنان جایگزین، جوان و کم تجربه هستند.

وی گفت: سعی می‌کنیم این نفرات را تا پایان فصل آماده نگه داریم و با این بازیکنان پیش برویم.

سائلام تاکید کرد: بازیکنان ما کارت‌های بی موردی می‌گیرند و در این خصوص با آنها صحبت کردم، از سوی دیگر ما ضعف زیادی در خط هجومی داریم و امیدوارم در روزهای آینده این مشکل برطرف شود و بازیکنان قابلیت‌های خود را بالا ببرند.

سائلام در خصوص حضور امید عالیشاه در برنامه امروز فوتبال برتر گفت: من به این بازیکن چنین اجازه‌ای نداده بودم و نمی‌دانم که از کسی دیگر اجازه گرفته یا نه! نمی‌توانیم قصاص قبل از جنایت بکنیم و شاید از مدیرعامل اجازه گرفته است.

وی ادامه داد: کار ما شکایت کردن نیست و باید موضوع را مدیریت کنیم و تا جایی که از دستمان بر می‌آید، سعی می‌کنیم مهره‌ها را در زمین بازی بچینیم. خدا را شکر که بعد از بازی با الجزیره، فرصتی برای استراحت و تمرین داریم و بعد از آن دوره، وضعیت ما بهتر خواهد شد.

سرمربی تراکتورسازی در خصوص بازی تیمش در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت: متاسفانه تراکتور از دو پنجره نقل و انتقالات محروم بود و این تیم نتوانسته بازیکنان مدنظر را جذب کند و این موضوع، ما را دچار مشکل می‌کند.

محمد جواد پاینده، مدیر رسانه‌ای باشگاه تراکتورسازی نیز در این خصوص گفت: این بازیکن به هیچ وجه از کسی برای حضور در تهران و برنامه تلویزیونی اجازه نگرفته و این کار وی، بسیار زشت، ناپسند و غیرحرفه‌ای بوده و قطعا با وی برخورد خواهد شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.