برانکو ایوانکوویچ در پایان هشتاد و ششمین دربی پایتخت گفت: متاسفانه موفق نشدم شادی مدنظرمان را به هوادارن تقدیم کنیم. میدانم چقدر این برد مهم و حیاتی بود. دربی همین است. یک اشتباه کافی بود.به استقلال تبریک می گویم.

وی افزود: به بازیکنانم تبریک می گویم اما باید بگویم بدترین نیمه اول را انجام دادیم. پاسکاری نداشتیم اما همانطور که گفتم فشار دربی تاثیر خودش را روی خود گذاشته بود.

سرمربی پرسپولیس گفت: بازی تمام و کمال دست ما در نیمه دوم. طبیعی است وقتی فشردگی به وجود بیاید سخت می شود گل زد. باز هم تکرار می کنم که غمگینم چون هواداران را ناراحت کردم.

وی در خصوص ارسال های بی هدف هافبک های پرسپولیس اظهار داشت: با شما موافقم که دقت عمل آنها کم بود. به سختی می توان موقعیت را در فضایی که ازدیاد بازیکن است تبدیل به گل کرد. توپ ها به جای مناسبی ارسال نمی شد.

برانکو در خصوص تعویض هایش در این بازی گفت: من از انتقادات ناراحت نمی‌شوم. حق رسانه ای شماست که بازی را تفسیر کنید و از من انتقاد کنید. مشکل‌مان اینجا بود که در نیمه اول خیلی زود توپ را از دست می دادیم. وقتی هم به یک موقعیتی می رسیدیم که کاری انجام دهیم راحت توپ ها را خراب می‌کردیم. البته در نیمه دوم ابتکار عمل را در اختیار داشتیم اما سخت بود به این استقلال گل زد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.